Det var en 88:a.blom skrev:japp så ska du tolka det
ja jag hörde som sagt att du kört om kring på stefan 14år och hans syrra i din celica 87A
Och det stog YAMAHA på motorblocket. Det du.
Det var en 88:a.blom skrev:japp så ska du tolka det
ja jag hörde som sagt att du kört om kring på stefan 14år och hans syrra i din celica 87A
Mattias650 skrev:Körde min preimärtur i torsdag. Riktigt skönt faktiskt.
Stefan skrev:Jag är jävligt sugen att hänga med... men nu är man ju bjuden på mat hos svärmor så jag får väl skjuta upp premiären ett tag till.
jag kan oxå hjälpa till att köraerik skrev:om du skjutsar din donna kan jag bjuda svärmor på en åktur, gemensam middag på kvällen såklart....
ok okKyckling skrev:Det var en 88:a.
Och det stog YAMAHA på motorblocket. Det du.
se där jaerik skrev:Sålde min gamla kamera nyss, den var ute på annons i 2,5 timmar...
blom skrev:se där ja
erik skrev:Blocket är fantastisk. Då är det bara att investera i nya prylar.
Ett sånt här står högt upp på önskelistan:
Brutus skrev:Fast 2.8 också??
Grym optik det där, synd bara att de är svindyra...
erik skrev:Högst på önskelistan står givetvis 700-200 2.8 L IS USM men då kostar det 20 000.... Ett 70-300 vore inte fel men med brännvidsfaktor x 1,6 på min 10D funkar det fint med 70-200.
Det får "duga" med 70-200 4L USM
Om du har pengarna framme snabbt så...... http://www.blocket.se/view/4641152.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0Supermoto skrev:Ingen som kan tänka sig att låna ut en hoj en timme eller så så jag får ta ut svågern på lite övningskörning?? Snäääälllllllllllaaaaaaaaaa....
Han ska alltså köra sin egen hoj och jag har ingen hoj som är lämpad för sån körning just nu
Ser iofs bra ut men dels har jag inga stålar över just nu och dels så var det typ dubbelt upp mot vad jag tänkt ge så.....Aero skrev:Om du har pengarna framme snabbt så...... http://www.blocket.se/view/4641152.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
Tokfin båge
erik skrev:Blir en ny tur på måndag om vädret tillåter, sugen på att följa med?
tyvär avställd.. annars såSupermoto skrev:Ingen som kan tänka sig att låna ut en hoj en timme eller så så jag får ta ut svågern på lite övningskörning?? Snäääälllllllllllaaaaaaaaaa....
Han ska alltså köra sin egen hoj och jag har ingen hoj som är lämpad för sån körning just nu
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|