Pirate-girl
Ny medlem
Jag ska gör allt i min makt för att hinna hänga på idag
Kan iaf bekräfta att det var förvånansvärt lite trafik in till stan imorse. Känns som att de flesta lämnat bilen (eller sig själva) hemma. Nytt rekord på 19 minuter från hållplatsen vid mig ute i Tyresö till Centralen.
Obama ska ju inte ut och snurra på de större vägarna något mer idag, så det borde rulla bra i em också.
Jag kommer inte kunna idag, så vem kommer att lyssna efter rådjuren? Mitt förslag är att Semlan sköter det med sitt lilla originalsystem
Ska du henka på i kväll?
De som vill får gärna haka på oss i norrort, vi möts 1730 vid Statoil järva krog, planen so far är typ brostugan och fika, sen kanske mot Ekerö? Det är jag och en till än så länge, och ingen av oss ligger och pressar 200 så vill ni skrapa knän är vi fel folk... en motard och en xt660 )
De som vill får gärna haka på oss i norrort, vi möts 1730 vid Statoil järva krog, planen so far är typ brostugan och fika, sen kanske mot Ekerö? Det är jag och en till än så länge, och ingen av oss ligger och pressar 200 så vill ni skrapa knän är vi fel folk... en motard och en xt660 )
Jag hade precis inne min på 1800 mila servicen och den hade gått 1970 men han sa att det var inga problem. JAg var nojjig oxå innan men kunde inte göra så mycket för var på semester med hojen och rullade några hundra mil mer än tänkt
Tack Semlan, tänkte att 100 mil var ok men då vet jag. Dock borde jag fixa mitt hjullager... Men jag dyker nog upp ikväll
18:00 skogis som vanligt, vi lär nog bli kvar på skogis i några min efter 18 och vänta in alla i vanlig ordning
Sweet, då kanske vi ses.
Norr eller söder btw? Det börjar bli rörigt här inne
Skit också, ni åker för tidigt. Jag är i stan först vid halv sju ikväll och äta middag sen så först vid 20... Äh, jag får nog hoppa idag tyvärr, blir ju mörkt och kallt tidigt numera. Ingen njutning kvar då knappt...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|