Ja, bara och sparka i växel N. För på cbr 123 är det NOSfakkingjävlagadddamnithardkåresupermegaultrahyperhifiturbokompressorfullpattejävlagudaöverlägsenomänsklighetsdraballenigrusetsöverväkCseln.2970913JahH, han accar ifrån snytten med sin cbr sååå eneklt!
Jag har kört strypt rs,gpr,nsr och cbr... Dessa var dom hojjar jag kollade på innan jag bestämmde mig. Jag bestämde mig för cbr och då undrar ni varför alla 2t älskare...
Men 4 t har fett med drag.. och dom är fan kul att leka med och inte bara transportera sig med.... Jag kan köra om på 90 vägar även om dom framför ligger i 130 och då är min orginal (gör 140)...
Mito är väll det bästa alternativ om du ska köpa en 2t men jag skulle tjöra ihjäl mig på en sån helvetesmaskin..
Och ni som nu kmr skriva att man inte alls kan leka med cbr har inte försökt.. för jag kör mkt fulkörning på helger med snut och andra bilar(dragrace!!!oneone11) och jag har inte blivit dragen en enda gång.
Förutom en gång när jag rejsade mot en Retta, för den väger mer så han fick ner framhjulet i backen, men inte jag, det är så jävla kul.. och accet upp till 70 är jävligt kass.. men med cbren kan jag varva upp till 15 000 varv utan problem och 16 000 går väll men vid 15 000 får jag bäst acc.... SÅ CBR ÄR BRA!!!oneone1
Näe, jag vågar inte.2970953Ni har nog inte kört cbrn.. Och palla trimma för 20-30km/h när du kan åka fast på det(ytters inte troligt men endå).
Ja, eller hur. Skulle jag sätta mig på en sådan skulle jag tjörra ihjäl mig direkCt. Minst2970965Mito är väll det bästa alternativ om du ska köpa en 2t men jag skulle tjöra ihjäl mig på en sån helvetesmaskin..
Och ni som nu kmr skriva att man inte alls kan leka med cbr har inte försökt.. för jag kör mkt fulkörning på helger med snut och andra bilar(dragrace!!!oneone11) och jag har inte blivit dragen en enda gång.
Förutom en gång när jag rejsade mot en Retta, för den väger mer så han fick ner framhjulet i backen, men inte jag, det är så jävla kul.. och accet upp till 70 är jävligt kass.. men med cbren kan jag varva upp till 15 000 varv utan problem och 16 000 går väll men vid 15 000 får jag bäst acc.... SÅ CBR ÄR BRA!!!oneone1
HAr jag inte skrivit? bara det första... gå tillbaka å kolla
0,3 DL/mil va väll att ta i.2970943äääh jäla 2-takt suckers jag har bytt hjullager en fram, och olja (en gång) Summa : 350kr. Och jag har kört 1600 mil på 2 år, sug på den! Dessutom drar den 0,3-0,4dl/milen vid relativt hård körning.
0,3 DL/mil va väll att ta i.
Mejen rsen gör 0-100 på halva tiden mot en cbr...
Mejen kör utan nr skylt för den går ändå att klassa som moped.
...klasch and kaboom. Träff och sänk.2971229Snap
Jag har kört Xr:en och vad jag vet är det samma motor vilket borgar för samma upphetsande drag2970953Ni har nog inte kört cbrn.. Och palla trimma för 20-30km/h när du kan åka fast på det(ytters inte troligt men endå).
Du jag har nästan slgigt över med en sån både framåt å bakåt. kan bero på att jag nästan kan sätta ner föterna lyfta hojen å gå iväg med den som en käpphäst men ändå. här är receptet för en weeeeelie:2971622Jag har kört Xr:en och vad jag vet är det samma motor vilket borgar för samma upphetsande drag
Du jag har nästan slgigt över med en sån både framåt å bakåt. kan bero på att jag nästan kan sätta ner föterna lyfta hojen å gå iväg med den som en käpphäst men ändå. här är receptet för en weeeeelie:
Rulla fram i 5 kmh ge fullgas väntaen kvart till fult varv infinner sig, håll in kopllingen peta i ettan släpp kopplingen helt. alt skit totalt i koplingen och sparka i en växel. Har du tur dör den inte för att det går för tungt och den reser framhjulet, sitter du då på bakskärmen och rycker samtidgt så kan du få upp den i ÖD så att säga.
det funkar bra att köra långt med en 2 takt om du kör på rätt sätt. det vill säga om du varar olika varvtal hela tiden. och tar pauser ibland så den blir nerkyld =)
tycker att du ska köpa en Husqvarna sm 125S. den är j'vligt bra och j'vligt snygg ;D
Jag frågar er killar som har 2-takt 125 typ enduro nu; Är det lugnt att köra t.ex 5-6 mil i sträck på landsväg utan att det är risk att den värmenyper eller dylikt? Någon som haft en enduro som värmenypt/skärt efter att ha kört för länge? Jag har inte hunnit köra någon längre sträcka med min än utan vill gärna veta lite innan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|