vet inte vad jag vill ha men en nyare honda skulle inte sitta fel...
Jaså du överger Honda du också?
Lutar åt en gixxer 06 eller 07 för mig..
Jag lovar dig ZM du kommer inte att bli besviken min k8 var grymmmm!
Vi brukar skämta om att R1 är en dussinghoj men det finns ju en anledning till det! alla 1000cc från samma årtal har har ungefär samma effekt så man vänder sig till det personliga sen tycker jag R1 genomgående har dom snyggast medellerna från 98-08.Jag har aldrig kört en 600 men jag tycker vridet är väldigt viktigt när man kör landsväg! så jag fick samma råd som dig när jag köpte hoj köp 1000.Jag har hört att honda 929 är som att köra 600 utan toppeffekten vet ej om det stämmer.
Om ni undrar: så finns det folk som har 929
http://www.youtube.com/watch?v=Uc3p9HDHGgA
Den 929an är sjuk om nåt!
Tycker det pratas alldeles för lite naket här!...
Vågar ingen mer sig på streetfighters? Z:an är ju hur grym som helst!
Absolut kan vi det:
Tomahawk lite stor och klumpig- men vacker att se.
Ducati streetfighter skulle kunna stå i mitt vardagsrum, då hade man inte brytt sig om tv:n
Triumph helt okej att titta på, men det är väl som alla andra engelska hojar- man blir nersölad av all oljeläckage.
Z1000: säkert en kanonhoj, verkar trevlig upp till 200km/h men varför ska man köra fortare???
Aprilia tuono- nä, inget för mig, möjligtvis Aprilia mana.
Varför ska man köra fortare? FÖR DET ÄR COOLT!!!!
Låter bra det. Kaffe är gott.
Skulle ni köpa hoj eller kaffe, det finns en spamsida för kaffedrickare!"!!!!""
"Sorry kunde inte låta bli".
kan garantera att den är kul även över 200. Till skillnad från er som har en ruta att gömma er bakom ger den skön träningsvärk i nacken av vinden i de hastigheternahahaha
kan garantera att den är kul även över 200. Till skillnad från er som har en ruta att gömma er bakom ger den skön träningsvärk i nacken av vinden i de hastigheterna
Du tog kurvorna rätt friskt med den i somras på Såsen! Jag provade en naken hoj en gång, tror det var en Honda cb 1000r, men det var inte riktigt min grej. Kändes som jag skulle trilla av hojen mitt i kurvan. Men det är säkert bara en vane sak.
Vaknade upp i morse och är jäkligt sugen på en ducce streetfighter s någon som har kört en ??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|