Dust Buster
IBA #53252
Ja det är tänkt att turbo xrn ska få bli en turboflattracker på till slut 170hk får jag hoppas på. Men just nu går den minst sagt bra helt utan turbo och endast 650cc och enstonka så lämmnar den runt 80+hk bahjulet under 8000v!! och toppar över 200,,,, Jag håller som bäst på att finjustera in motorn för bänkning Vilket hästminne du har fan det är ju10 år sedan jag åkte i den v-skrovaren det var en vässad 2,6 liters 235hk som vässades till 300+ den gjorde till slut 80+ knop, den senaste båten var roligare 3,6liters v8 2-taktare på 5meters katamaran toppade över 100 knop men var okörbar redan i 90 knop Förlåt O_F_T
Det är vanligt att det är svårt att starta när batteriet är slut!! verkar stjäla ström på någe vis även från gnistan?? När du får dit ersättaren så startar den rakt av 4 shore
Gött mos, det blit fett med XRen, kommer ihåg din balja du hade innan den gula med, kan inte ha varit mer än 4 meter den, man kanske kan få ett studiebesök då jag åker hemmåt i sommar, farsgubben har skroten på Dannero, jag är kusse med Mackan Wallin.
Återigen sorry för kapningen Limpan, nu skall jag hålla mig lugn.
Skall bli kul att följa utvecklingen på ditt nya bygge, du brukar ju skriva och dokumentera om dina byggen på ett intressant sätt, synd att förra bygget inte fick gå i mål, men då hade vi å andra sidan inte fått se din flattracker i sommar!