Det bästa som kunde hända har hänt!
Jag satte upp lappar runt MC-parkeringen och frågade om någon sett något efersom föraren inte tog sitt ansvar, i dag ringde det en tjej som arbetade i närheten, hon tog mitt regnr för att kunna kontakta mig MEN även lastbilensnr som nu stämde!!
Det visade sig att mannen som skulle hjälpa mig vänt på s och z! Bilen tillhör ett litet åkeri på lidingö, har nu 2 vittnen! Blir polisanmälning av detta , helt klart!
Jag satte upp lappar runt MC-parkeringen och frågade om någon sett något efersom föraren inte tog sitt ansvar, i dag ringde det en tjej som arbetade i närheten, hon tog mitt regnr för att kunna kontakta mig MEN även lastbilensnr som nu stämde!!
Det visade sig att mannen som skulle hjälpa mig vänt på s och z! Bilen tillhör ett litet åkeri på lidingö, har nu 2 vittnen! Blir polisanmälning av detta , helt klart!
Nu är anmälan gjord, nu är det bara att vänta på svar från försäkringsbolag m.m, Jag ska belöna de båda vitttnena på något sätt! Bra att det FINNS folk som faktiskt har moral ibland!
Jag postar här när svar dyker upp! Jag hoppas att han får indraget KK samt böter förutom att dega min hoj
Med tanke på smitningen så borde det bli indraget KK och en rejäl lönereduktion men om man kollar på hur det brukar se ut så slutar det väl med brott kan ej styrkas och att ditt FB pyntar skadorna.
Henrik
Hojen var i skick som ny. Kongo kan nästan betecknas som... pedant?!Han ska ju inte betala nån självrisk till dig? Det är ju hans bolag som ska stå för smällen och självrisk han ska betala till SITT bolag. Så passa på och ta allt nytt nu när du har chansen =)
Ja! IDAG fick jag detta från IF:Dags for lite uppdatering?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|