Ja snälla gör det, dra ut och gör en "satan lång burn" i 210 knyck och sedan ladda upp den här
Ska se om jag orkar idag, annars blir det film
Sorry för 'torr väg'. TS skrev ju lite fuktig
Då illkör man väl inte på allmän väg? Dieselspill+vatten=HALT.
Michelin har bra våtgrepp annars. Testa dem
Nej precis kör oftast rätt lugnt vid plaskvåt väg, vid fuktig väg kör jag mitt i mellan försiktigt men gassar på lite mer.
De äckligaste släppet jag fått i 220 eller vad mätaren stod på, men runt där, va när jag tuffa på 6an, inte kanon höga varv & låg & vila mot tanken på motorvägen & gled, svag vänster & lite svag uppåt, bilar på högersidan i backen & backdäcket släpper loss, jag glider höger, tänker bara nu smäller det men samtidigt släppte jag av på gasen sakta, hastigheten sänks till runt 190 när jag återfår greppet, lutar vänster & undviker bilen jag va på väg mot, efter den dagen har jag aldrig litat på greppet bak.
Är på mer helspänn varje gång jag kör över 180.
Läst på en del om Michelin, men även många tyckte om greppet i just M3 så det blev fundera & tog fel val, nästa gång blir det Michelin
Är den till salu den där uber-CBR600rr?
Min polare har vart på mig & tjatat på mig i snart 2år att han vill köpa den, men så lätt släpper jag den inte säger jag varje gång, han nästan bönar & ber på sina bara knän, jag ruskar på huvudet, klappar han på huvudet & säger ( Är du snäll kan du få krama om den så ska jag tänka på det till nästa gång vi syns )
Jag bara retas med han, tycker det är ubersköj.
På frågan om den är tillsalu, ja det är den med rätt pengabunt i min näve bara då lämnar jag ifrån mig hojen med en tår i ögat för om den dagen inträffar kommer jag supa bort den dagen & hoppas jag glömmer det jag nyss gjorde.
Jo något måste va gjort mer en vad jag skrivit på motorn när den presterar:
5.5sec 100-200km/h
Standard gör Suzuki GSXR 750 5.6sec