Hellraider
Metal is forever!
- Gick med
- 19 Nov 2003
- Hoj
- R1:a -01(såld)TT600R(Såld)Hade en R1:a -00 (Stulen!)Numera en ZX9R Grön såklart!
Kom en kille å kolla på hojen igår!Hur seriös som helst, mycket frågor om hojen, om jag var nöjd med den, varför jag skulle sälja osv.När det var dags för provkörning bad jag om någon slags pant eftersom han varken hade bil eller någon polare med sig.Fick hans körkort som var Norskt, han sa att han bodde och jobba i Norge.Efter en halv timmes väntan börja jag misstänka
stöld.Efter en timme ringde jag polisen å gav dom alla uppgifter om honom.Idag ringde jag försäkringsbolaget, räknas inte som stöld eftersom jag gav honom nyckeln =Inte en krona! Så om ni ser en Blå R1 -00 med regnr RKY 256 ring polisen!Hojen är helt orginal.Killen som var här var ca:170cm rakat huvud glasögon och en tatuering på halsen!Han kallade sig Espen och hade lite göteborgsdialekt!Se upp för denna kille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OBS!!!!!!Killen på körkortet jag hade ladat upp är med största sannolikhet
oskyldig!!Polisen i Norge besökte honom, han hade fått sin bil och plånbok stulen när han varit i Göteborg på bröllop!!!!Fast som sagt dom var inte helt olika varandra!!!
Ni kan även PM:a mig om ni hör eller ser något misstänkt.
Tack på förhand
M V H Linus
stöld.Efter en timme ringde jag polisen å gav dom alla uppgifter om honom.Idag ringde jag försäkringsbolaget, räknas inte som stöld eftersom jag gav honom nyckeln =Inte en krona! Så om ni ser en Blå R1 -00 med regnr RKY 256 ring polisen!Hojen är helt orginal.Killen som var här var ca:170cm rakat huvud glasögon och en tatuering på halsen!Han kallade sig Espen och hade lite göteborgsdialekt!Se upp för denna kille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OBS!!!!!!Killen på körkortet jag hade ladat upp är med största sannolikhet
oskyldig!!Polisen i Norge besökte honom, han hade fått sin bil och plånbok stulen när han varit i Göteborg på bröllop!!!!Fast som sagt dom var inte helt olika varandra!!!
Ni kan även PM:a mig om ni hör eller ser något misstänkt.
Tack på förhand
M V H Linus
Last edited: