Vart ska alla utomsocknes bo då? Jag har försökt ragga på Teo men jag tror han är upptagen med Jörgen
Det löser vi. Finns massvis av vandrarhem att välja på. Kolla Göteborg & Malmö forumen. Det är ju två stora gäng som kommer upp så dom har nog bra koll vid det här laget. Kommer solo eller i sällskap? I värsta fall är det bara traska vidare till HIV-pråmen sen när HRC stänger. Sen upp i Slussen för frukost & vips är kl. dags att åka mot Loka-källan igen
Vi låg med varann på nyårsafton, det enda jag vet är att jag dagen efter såg ett hjärta ritat på spegeln i hallen.
Din närvaro räknar jag med! Behövs en person med lite förstånd om vi ska samla ett helt gäng hormonstinna pojkar som frivilligt spenderar 6mån i skinndräkt.
Att döma av snacket än så länge så tror jag det kan bli en succé (även om pollen ser lite blek ut, varför röstar inte alla ni som kommer?)! Intresset den här gången verkar bra stort jämfört med festerna innan, som ändå dragit bra med folk
Även fått en del frågor om hur man tränger sig i kön & osv. Men det blir lika för alla, samt att bordsbokning går direkt via Hard Rock.