Hojfiket Rosenhill förstörde min söndag!

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Anneli skrev:
2521474 Ska inte menlösa trådar som den här ligga i OT-forumet? Eller är det bara jag som inte hittar något mc-relaterat i en ostmackas vara eller icke vara, även om den är tänkt att ätas på ett så kallat mc-fik?:rolleyes:

Tråden blev genast mer meningsfull efter ditt meningsfulla inlägg :tummenupp :rolleyes:

GuW skrev:
2521370 Visst var det lite dålig service, men det är inte LAG på att man ska ha alla varianter av Vego, lakto, sockerfritt, durumvete, kravmärkt bröd framme till försäljning jämt.

Ibland när jag som är köttätare kommer fram till disken har dom slut på mackor med döda djur på, då får jag äta en ostmacka istället, eller en negerboll, eller helt enkelt avstå.

Om jag gör valet att bara dricka bolivianskt eko kaffe, då får jag finna mig i att hoppa över kaffet ibland, för jag har inte rätt att kräva att alla jag besöker och alla fik jag besöker ska köpa hem ett speciellt kaffe enkomt åt mig.

Jag börjar vara jävligt less på att folk ställer SINA krav i alla sammanhang, utan att själv kunna vara flexibel, ta med egna mackor nästa gång, så kan du ha timotejblad som pålägg, alternativt ÄT VAD SOM SERVERAS eller var utan.

Det är gott om dumma inlägg här på sporthoj, men det här är inte bara dumt..., utan inskränkt också...:rolleyes:

Charlyze skrev:
2524707Men kanske jag ska starta en ny tråd, "Vegetarian på sporthoj.com"?;)

Det är nog dags :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top