Klart du hadeView attachment 501868
Nämen hade jag inte ett gäng Hell på lagret jag också…
Sigtuna!Nån som har tips på bra hotell mellan typ Uppsala och Stockholm, gärna där man slipper oroa sig för gängkaos
Varför inte tälta, det verkar cooltNån som har tips på bra hotell mellan typ Uppsala och Stockholm, gärna där man slipper oroa sig för gängkaos
Jag sover sjukt dåligt i marktältVarför inte tälta, det verkar coolt
Vet inte hur centralt eller nära Sthlm du vill vara, men sist sov vi på Comfort Hotel Solna.Jag sover sjukt dåligt i marktält
Tack för tipset. Vi har tänkt åka på Mälaren runt, så jag vill att hojarna ska stå hyfsat ifred. Och jag vill slippa vakna av att hela kvarteret är bombat eller sönderskjutet, sen är det en fördel om det är norr om Stockholm så man har lite försprång när man ska hem på söndag.Vet inte hur centralt eller nära Sthlm du vill vara, men sist sov vi på Comfort Hotel Solna.
Lugnt och fint, hyfsat nära till T-banan, och prisvärt.
Nix, inget garage.Alla boende i Sigtuna var uppbokade.
comfort i Solna, hade dem p garage?
Okej. Det hotellet var tyvärr också fullt. Så nu blev det Elite i Uppsala. Ska ju vara en stor bilträff i Uppsala så det passar utmärkt att vara där på lördag kväll, då det brukar bli en stor cruising.Nix, inget garage.
Men det kändes jättelugnt där.
Fina smågator med flera mindre matställen och pub:ar.
Så jag kände mig inte alls orolig.
Ser perfekt ut - ett alternativ mellan 52 o 57 om du tröttnar på Svarta skogen är att lägga dig på kanten av Rhen (på bergsidan innan du kommer ut på platta marken)Hallå alla kloka människor på SH! (hallå på er andra också… )
Nu önskar jag goda råd input och kommentarer på min kommande (september 2024) europaresa till söder om alperna och hem igen. Så här går mina tankegångar:
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |