Hell
Mobilis in mobil
- Gick med
- 5 Jul 2007
- Hoj
- BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
För min del kan det bli ett konstigt hojår. Mycket som händer nu. Farsan börjar bli gammal och han och hans sambo ska flytta från huset till lägenhet så måste hjälpa till en hel del i år. Frugan skadade knät för fyra år sedan och fick en ny knäled för 1 1/2 år sedan så hon har inte kunnat köra på åtminstone 3 säsonger. Men nu är allt som det ska. Kanske blir Sverige och kanske mellersta/södra Norge i sommar med frugan. Sen hoppas jag på att kunna dra på en långsväng igen under hösten. Vart det blir vetetusan....... Europa börjar ta slut känns det som. Det enda land jag inte besökt är Vitryssland. Skottland/Irland börjar bli dags igen men går väl inga färjor dit nu för tiden av vad jag förstått. Åtminstone senast jag kollade..... Så det är väl att dra genom Danmark/Tyskland/Belgien och ta tunneln..... Jag och en polare vill dra runt Gyllene ringen i Ryssland och han börjar bli äldre (77) så vi bör nog göra det snart..... Men får se. Min far och lite annat gör att det här nog inte är bästa året men får se.....