Ben Dover skrev:Hrm har kört på 9.40 med min gamla hoj,en r1.
Det var ett filmat varv.Har nog kört snabbare men har inga bevis
för det så...
Vad har du kört på? Älskar den banan!
Yngve skrev:Mc recordet holdes av en.................NORMANN...
Stein Rømmerud ( tidligere redaktør i norske BIKE ) har kjørt på 8.10.
Kan være han har kjørt fortere enn det i år men det var bestetiden i vår.
Med en RIKTIG race hoj ( och førare ) burde tiden komme laaaangt ned på 7 tallet. Tipper at Rossi hadde kjørt på 7,00 med RCV211......
No1 skrev:Skall själv en bra bit under 8 minuter nästa år!!! (snälla gud låt mig överleva ;o) med min nya "blysläden2"...
440kg...
500hk på bakhjulen... (tyvärr 4 hjul)
2 sitsig...
No1...
PS! Helmuth Dähne är den som tagit sig snabbast runt "ringen" på mc, dock har jag inte tiden framför mig... DS!
Yngve skrev:Dahne sin rekord ble satt før når starten var en annen plass den er nå så den er ikke direkte sammenlignbar.
Ankan skrev:Edit: Dessutom har Gerry Nordström också kört på 8.10 om vi skall göra Sverige-Norgetävling av det hela.
No1 skrev:Så mycket kan jag säga ang Gerry Nordström på tidningen BIKe, och det är att han absolut INTE är kapabel för tider runt 8.10 på Nürnburg ring!!!
Han har aldrig och kommer aldrig att ha den kunskapen att prestera dessa tider!!!
Har både tävlat mot honom samt sett honom köra "snabbt" på bana och det ger inga 8.10 runt RINGEN...
No1...
No1 skrev:Så mycket kan jag säga ang Gerry Nordström på tidningen BIKe, och det är att han absolut INTE är kapabel för tider runt 8.10 på Nürnburg ring!!!
Han har aldrig och kommer aldrig att ha den kunskapen att prestera dessa tider!!!
Har både tävlat mot honom samt sett honom köra "snabbt" på bana och det ger inga 8.10 runt RINGEN...
No1...
No1...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |