gluffis
Slowrider
Hon tejjen som är instruktör körde väl precis över 10 med en Ford Transit Diesel... Det är respekt... Dokumenterat i nått TopGear avsnitt
Fürstenhoff skrev:356322Skall själv en bra bit under 8 minuter nästa år!!! (snälla gud låt mig överleva ;o) med min nya "blysläden2"...
440kg...
500hk på bakhjulen... (tyvärr 4 hjul)
2 sitsig...
No1...
Fürstenhoff skrev:2340924Tjena!!
Var du nere på "Ringen" samtidigt som oss??
Gick riktigt fort förra veckan då vi fick till några varv under 8 minuter samt ett klart under gamla mc rekordet på "Ringen".
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2340993Tjena på dig!!
Enligt "Ringen" folk var det en hyffsat snabb hemma förare som missade lite i spårvalet och förolyckades - Guido som är en av dem absolut vassaste på mc var först på plats och fann det som var kvar av föraren varför han antagligen inte mår så himla bra just nu!!
Många vurpor var det under dom 5 dagar som jag var på banan - och dom flesta helt onödiga pga av övermod!!
Åker ned till "Ringen" igen den 13/8 samt 18-20/8 för diverse uppdrag mm -hoppas bara att vi har vädret med oss även denna gång!!
Kommer att lägga upp LITE ball film i från förra veckan snarast möjligt om intresse finnes!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2340924Tjena!!
Var du nere på "Ringen" samtidigt som oss??
Gick riktigt fort förra veckan då vi fick till några varv under 8 minuter samt ett klart under gamla mc rekordet på "Ringen".
/Fürstenhoff.
Zormin skrev:2342054Fan va alla suger! Har kört 13 varv och är nere på 9:03. Biljettautomaten drog mer än vad jag vågade erkänna efter sista varvet. Men det var lika bra att avstå att pressa runt ett sista varv för att kapa de sista sekunderna. Bättre att låta 8-minutersvarvet komma naturligt nästa år istället.
Fürstenhoff skrev:2342123He he he.....
Tog upp ett antal passagerare på bönpallen under söndagen vilka var super lyckliga efteråt (vi intervjuade ett par som kommer med i filmens värld) vilket jag kommer att göra om om tre veckor - hon får väl åka med nästa gång!!
/Fürstenhoff.
Det kommer, tro mig. Du har ju bara åkt två varv ännu (enl din signatur). Efter två varv är Ringen bara en gröt av kurvor, stålräcken och skog. Det blir roligare när man börjar känna igen sig.mikael-carla skrev:2342088...ingen tidtagning för min del!
Jo precis skulle vart mycket kul att se, men du skulle väl kunna lägga upp det micke?Fürstenhoff skrev:2342786Skulle vart kul att se detta klipp!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2342786Skulle vart kul att se detta klipp!!
/Fürstenhoff.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |