Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
I Partille bakom McDonalds, där EMA Motor håller till.
En polare till mig sa att han såg en ktm på pukerakan i sävedalen/vallhamra. Ligger inte långt ifrån Jonsered.
En ktm med 2 utan hjälm i sällskap med en blå cross med 2 st utan hjälm. Det var "svenska gansters" och de var smala. Antagligen snodda.
"De körde fort som fan och försökte stegra"
Lägger in ditt nummer och ringer om jag skulle få se dom i sävedalen
(Visa en bild för polaren och han sa att det kunde vara din men vet inte säkert då de körde snabbt)
Det är säkerligen min ktm 525 du pratar om, som jag dessvärre blev av med förra veckan. ser ni något där borta i trakterna får ni gärna säga till...
Ett tips är att kolla på kviberg en sväng ibland också, jag joggar där ibland på kvällarna (gamla lv6, runt fotbollsplanerna och skyttebanan) och har mött en r6 banhoj (blå/vit) och några motarder, bla ktm samt skabbiga mopeder. Dessa har framförts av slynglar utan hjälm eller med hjälmen på sniskan.
Har hört att alla moppar ska mötas på GP också så vi får kanske sällskap på lördag...
"får kanske sällskap", du skulle väl åka direkt till moppeträffen så du gör ju dem sällskap varken du vill det eller ej
Tyvärr kommer det bli så att ägare till hojar utan startspärr kommer att drabbas av den typen av stölder allt oftare när fler o fler nyare mc får startspärr som standard.
Följde dom efter dig för att kolla vart du ställde hojen elle körde dom vidare då?
Ta en tripp till Brodalen på lördag. Moppemeet då och vill säkert idioterna visa med "sin" nya motard så finns säkert chans att dom e där då.
...så tänkte jag ta min rätt hårdråkkiga Saab från hällvättet. Vad är det jag då ser? Jo! Någon tattig jeffel har med ett annat föremål än den för ändamålet avsedda nyckeln...
Tänkte ja skulle ta mig en sväng till brodalen på lördag... vilken tid tror du man ska vara där? nu jäääävlar
...förardörr och rotat igenom hela bilen, spritt ut allt ur handskfakket och bara ruffat runt satan. mad:)
Jag har hittat en film som Rasorblades elever har spelat in.
Dom kan hjälpa oss så vi får behålla våra hojjar, vi kan känna oss trygga med dom.
[YOUTUBE-ID]gyP4HGXaCbA[/YOUTUBE-ID]
Tänkte ja skulle ta mig en sväng till brodalen på lördag... vilken tid tror du man ska vara där? nu jäääävlar
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|