Hon har ju pojkvänn...

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
...men deras förhållande suger.

Vad ska jag göra?! Vi har skitmycket gemensamt och äter till och med schweishernöt på samma sätt.

Hon är rädd för att göra slut med honom för att då måste hon flytta och sälja sina häster. Skit :tomten

Flapp flapp flapp :mad:

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
CJ900RR skrev:
2159118 ...men deras förhållande suger.

Vad ska jag göra?! Vi har skitmycket gemensamt och äter till och med schweishernöt på samma sätt.

Hon är rädd för att göra slut med honom för att då måste hon flytta och sälja sina häster. Skit :tomten

Är hon ihop med någon enbart p.g.a. såna anledningar, så kan man ju undra var prislappen sitter.
(D.v.s. låta nån snubbe pröjsa sin hobby, och bara stanna kvar för man gjort sig ekonomiskt beroende.)

Usch & tvi för såna säger jag bara. :zpy

Håll dig borta, för henne kan du nog aldrig lita på i ett förhållande.

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
CJ900RR skrev:
2159118 ...men deras förhållande suger.

Känns bra att vara mindre värd än en häst va?

Är du dum på riktigt?

Radera nummret ur telefonen. Åk hem till dina föräldrar å lås in dig på pojkrummet, ät choklad på valfritt sätt och runka.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
War-psycho skrev:
Håll dig borta, för henne kan du nog aldrig lita på i ett förhållande.

Hon har aldrig varit otrogen, varken med mig eller någon annan, på 6 år...

Biturbo skrev:
2159122 Känns bra att vara mindre värd än en häst va?

Är du dum på riktigt?

Radera nummret ur telefonen. Åk hem till dina föräldrar å lås in dig på pojkrummet, ät choklad på valfritt sätt och runka.
Ja jag är rätt dum, och jag är trött på att runka.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
CJ900RR skrev:
2159125 Hon har aldrig varit otrogen, varken med mig eller någon annan, på 6 år...

Ja jag är rätt dum, och jag är trött på att runka.

Stackars :pannkyss

Ge henne ditt nummer och be henne höra av sig när hon flyttat så kanske hon kan få några meter.

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
CJ900RR skrev:
2159125 Hon har aldrig varit otrogen, varken med mig eller någon annan, på 6 år...
Läs resten av mitt svar.

Bara för hon inte :censored andra än, så betyder det ju inte att hon är pålitlig.

Är man ihop med någon, enbart för man gjort sig ekonomiskt beroende av någon, så kan man lätt få ett annat namn på sig. (Gissa vilket)

Hur kan du då veta att hon älskar dig, om nåt år ?
Hon kanske stannar kvar hos dig av praktiska skäl istället.

Kul att grunna på, eller hur. :confused:

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Biturbo skrev:
2159128 Stackars :pannkyss

Ge henne ditt nummer och be henne höra av sig när hon flyttat så kanske hon kan få några meter.
Jag har redan hennes nummer. Vi umgås nästan varje dag och hennes pojkvänn hatar mig :rofl :fyllisar

War-psycho skrev:
2159130 Läs resten av mitt svar.

Bara för hon inte :censored andra än, så betyder det ju inte att hon är pålitlig.

Är man ihop med någon, enbart för man gjort sig ekonomiskt beroende av någon, så kan man lätt få ett annat namn på sig. (Gissa vilket)

Hur kan du då veta att hon älskar dig, om nåt år ?
Hon kanske stannar kvar hos dig av praktiska skäl istället.

Kul att grunna på, eller hur. :confused:
Haha ingen brud skulle stanna hos mig pga ekonomiska skäl, då jag inte har några :tuttar

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
CJ900RR skrev:
Jag har redan hennes nummer. Vi umgås nästan varje dag och hennes pojkvänn hatar mig :rofl :fyllisar
Jaha, där ser man hur trogen hon är av sig då...

Hur kan du veta att du inte får samma behandling om nåt år, när hon lessnat på dig ?
Kul att hon ränner med andra då eller ?
(Även om hon inte pippar dom... till en början.)

CJ900RR skrev:
Haha ingen brud skulle stanna hos mig pga ekonomiska skäl, då jag inte har några :tuttar
Finns ju andra skäl.

Men som sagt, ditt val.
Kom inte hit å böla sen när hon behandlar dig lika svekfullt som sin nuvarande snubbe. :3freak

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Biturbo skrev:
2159135 Läs om, läs rätt..
Orkar inte. Prata i klartext tack.

Ja ja jag vet. Jag borde bara skita i henne. Men. Va fan... :näsblod

War-psycho skrev:
2159138 Jaha, där ser man hur trogen hon är av sig då...

Hur kan du veta att du inte får samma behandling om nåt år, när hon lessnat på dig ?
Kul att hon ränner med andra då eller ?
(Även om hon inte pippar dom... till en början.)

Finns ju andra skäl.

Men som sagt, ditt val.
Kom inte hit å böla sen när hon behandlar dig lika svekfullt som sin nuvarande snubbe. :3freak
Klart att jag inte kan veta det, mer än att jag och hon har mer gemensamt än vad hon och hennes pojkvänn har. Finns väl inga brudar man kan lita på? Svekfulla as är dom ju ändå allihopa.

Jo jag vill böla.

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
CJ900RR skrev:
2159141
Finns väl inga brudar man kan lita på? Svekfulla as är dom ju ändå allihopa.
Det finns grader i h-vetet. :hihi
Seriöst så skulle jag iaf låta henne få avsluta det gamla innan jag gav mig in på något. Om hon nu är så fantastisk att hon är värd att riskera att bli dumpad av om ett år.
Och det finns faktiskt bra cheyer...har jag hört... :)

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
David Lundin skrev:
2159156 Det finns grader i h-vetet. :hihi
Seriöst så skulle jag iaf låta henne få avsluta det gamla innan jag gav mig in på något. Om hon nu är så fantastisk att hon är värd att riskera att bli dumpad av om ett år.
Och det finns faktiskt bra cheyer...har jag hört... :)
Hehe. Ja alla är vi väl rankade på något sätt. Klart att hon får avsluta det (om det nu är hennes mening). Jag har aldrig sagt vad jag tycker om henne till henne. Men jag tror att hon vet...

Vet inte var du har träffat dessa cheyer men det kan inte vara i detta landet i allafall :huvet

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
fan okazr jnte .äsa tråda

knulla bruden sen dra typ.

lrf n åt

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
CJ900RR skrev:
2159164 Hehe. Ja alla är vi väl rankade på något sätt. Klart att hon får avsluta det (om det nu är hennes mening). Jag har aldrig sagt vad jag tycker om henne till henne. Men jag tror att hon vet...

Vet inte var du har träffat dessa cheyer men det kan inte vara i detta landet i allafall :huvet
Man sätter till stor del sin egen prislapp. Hur gärna vill man bli såld? Så frågan är hur mycket du tycker att du är värd och hur gärna du vill ha henne. Mao hur mycket kan du stå ut med/hur länge kan du vänta på henne kontra hur speciel är cheyen. Riktigt bra cheyer är sannerligen värda att gå många extra mil och vänta länge på för att få och för att ha kvar. Tro mig, jag har min pluggandes i Danmark och hon är lätt värt allt besvär det innebär!
Du får ta dig en funderare på det. Bara du kan komma fram till om det är värt det. Det är mycket surkart i korgen. Mycket! Men det finns fina äpplen också. och det finns fler äpplen! Lycka till iaf!

Last edited:

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
helvete nästan så pråkpolisen måste gripa in i denna tråda fifan. höll för övrigt påmatt bli "omhändertagen" just nu. min get. god damn wtf. supa satan

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Hitta någon annan stas att beta ditt gräs. Sådana saker påminner lite om när jag leker med hunden.. han ska alltid ha den leksak jag har i handen.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy