Hon var ju bara 15?!!?

Skorpan

Guest
Mark skrev:
ja, de är mycket möjligt att jag hade ifråga satt vad i helvete dom hade gemensamt. Hur dom kunde gilla varandra mm mm.

Men är han så barnslig att han gillar min 15-åriga dotter, och hon så "lill-gammal" så tja, lätt och säga nu, så hade man kanske fått acceptera detta. nu är det ju dock inte 25 års skillnad vi pratar om, utan 10. Viss skillnad.

15 är lågt. det är ju därför det diskuteras här, men att säga att det alltid är fel och ska polisamälas är ju inte så genomtänkt. Anmälas för vadå? :3freak
sunt förnuft gäller,skulle det var min dotter så hade det blitt bollträt direkt mot fanskapet

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mark skrev:
....

Nu pratar vi inte om att utnyttja småtjejer. ....

Det gör jag.

För mig finns bara en gråzon här och det är om killen i sammanhanget visar att han är vuxen nog att inte utnyttja att tjejen inte är det. Dvs ge fan i nakenlekar ett bra tag, inte bjuda på sprit osv.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Chrille skrev:
Det gör jag.

För mig finns bara en gråzon här och det är om killen i sammanhanget visar att han är vuxen nog att inte utnyttja att tjejen inte är det. Dvs ge fan i nakenlekar ett bra tag, inte bjuda på sprit osv.

Ja, det låter förnuftigt. Men OM nu allt ovan redan är vardag för tjejen, nu vet jag inget alls om den här tjejens bakgrund. Men kanske skulle hon supa mer och knulla med fler/äldre killar om hon inte skulle ha en vuxen pojkvän.

Att bjuda henna på sprit är olagligt. Går väl inte att försvara på nåt sätt. Men att leka nakenlekar är helt tillåtet. Egentligen tror jag inte att de så väldans ovanligt heller. Fel eller ej, fulla som as eller nyktra, förmodligen fulla men låt oss ha det osagt.

Som vi båda märker är det svårt att rationalisera. Att dra alla över en kam pga. ålder är ju inte rätt. Man får ta varje fall från individ till individ. Nu har vi nog inte tillräckligt med info. för att kunna göra det i detta fallet. Sen är de faktiskt inte vår huvudvärk.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Skorpan skrev:
sunt förnuft gäller,skulle det var min dotter så hade det blitt bollträt direkt mot fanskapet
ja, må så vara.

men de är knappast 40-åringen som får betala av "straffet".

rätt - fel - vet inte - upp till varje fall

Innan man bonkar skiten ur honom kanske man ska prata lite med honom. Kanske är han oskuld och inte alls har för avsikt att sätta på din dotter. LÅter kanske inte så sannolikt, men det kan ju vara värt att kolla upp lite mer innan träet får sätta pungt.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Chrille skrev:
Nu när du vet att hon är femton är du moraliskt skyldig att vara j-t ansvarsfull och försiktigt eller hålla dig därifrån.

du kanske ska ta och läsa om mitt första inlägg igen :7peta

det är inte jag som har propagerat för att jag ska få fortsätta denna relation. jag sa ifrån med en gång när hon erkände sin riktiga ålder.

men jag tycker att det är jävligt jobbigt att man ska behöva kräva leg på alla brudar som man träffar :pussa :fakta

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Det är ju rätt enkelt. Om man verkligen tror att det lilla flickebarnet är något att ha så får man ju vara försiktig. Lagen är ett bra hjälpmedel här.

- ingen sprit, dvs sup inte tillsammans med ungen. Även om hon kan få tag på sprit och spyr galla varje lördag så är det ingen anledning att man ska hjälpa till.
- inga cig. Artonårsgräns.
- Ingen krog. Varför ska du hjälpa till med eller delta i olagligheter.
- vänta med sex en månad eller två.

Förklara för tjejen att du vill ta det lugnt med de här frågorna pga hennes ålder. Du får ganska snart se hur vuxen hon är... Visst finns det undantag.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
CJ900RR skrev:
hehe...

jo hon jobbar här i stan på ett cafe/lunchställe/nattklubb.

eftersom hon jobbar fram till 02.00 på fredagar så antog jag att hon var äldre än 18. men nu vet jag att hon jobbar svart och att hennes chef inte bryr sig så mycket om vissa anställnings-lagar.

vi har flörtat en del på hennes jobb då jag är stammis där, men vi träffades först privat på en villa-fest med en stor blandning utav folk...

:fyllisar
Låter ju som att allt e "frid o fröjd". If u know what i mean??? :tungan

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
CJ900RR skrev:
du kanske ska ta och läsa om mitt första inlägg igen :7peta
....

Mitt skäll är inte riktat mot dig personligen. Tycker du har skött det sjysst. Det var mer en spinoff på din tråd.

katanamannen

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
TL1000S
CJ900RR skrev:
Jaha..

Träffade en tjej förra helgen. Småhångla lite och hon ville följa med hem. Hon ganska full :fyllisar jag var dock ganska nykter, och är inte så mycket för det där med one-night-stands, så jag betalade taxi för henne hem utan att det hände något mer än hångel. Fyller ju snart 25 så jag har växt ifrån det där med att lattja runt

Men hon var ju trevlig, snygg och schysst kropp :tuttar så vi har träffats lite under veckan och fikat och varit sådär på-väg-att-kanske-starta-en-relation-aktiga. I alla fall. Hon sa att hon var 18 och skulle fylla 19 snart, och jag tänkte att visst ganska ungt men ändå inte allt för farligt.

Men så idag, när jag frågade vilken skola hon gick på, så försa hon sig och sa namnet på en högstadie-skola. Det visade sig att hon bara gick i 9an :rullandeu

Så nu sitter jag och skäms över att ha hånglat med en 15-åring, och pustar ut över att jag inte lät henne följa med hem förra helgen :Bugar

vart är världen på väg, när jag inte längre se hur gammal en tjej är?!
Jävla samvete....

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Chrille skrev:
Det är ju rätt enkelt. Om man verkligen tror att det lilla flickebarnet är något att ha så får man ju vara försiktig. Lagen är ett bra hjälpmedel här.

- ingen sprit, dvs sup inte tillsammans med ungen. Även om hon kan få tag på sprit och spyr galla varje lördag så är det ingen anledning att man ska hjälpa till.
- inga cig. Artonårsgräns.
- Ingen krog. Varför ska du hjälpa till med eller delta i olagligheter.
- vänta med sex en månad eller två.

Förklara för tjejen att du vill ta det lugnt med de här frågorna pga hennes ålder. Du får ganska snart se hur vuxen hon är... Visst finns det undantag.

Oj, nu tror jag minsann att våra vägar börjar närma sig.

Håller med dig på alla punkter!

Kul att en del trådar enar och inte bara delar folks uppfattningar!

(Fast, fixar hon egna cigg, då hade jag nog rökt med henne, fast de hade kännts knasigt. Tjejen i fråga får nog tuppjucka annars oxå...)

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Chrille skrev:
Mitt skäll är inte riktat mot dig personligen. Tycker du har skött det sjysst. Det var mer en spinoff på din tråd.

Tack :Bugar

För att förtydliga för alla andra då eftersom detta har blivit en tråd om pedofilism helt plötsligt: Jag var aldrig ute efter en 15-åring och vi träffas inte längre nu när sanningen har uppdagats..

Marulc

Sommar?
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
KTM 640 SM -04 Akra-kittad
10 år är en stor skillnad när man är ung medans om man är i 40-50 års åldern är 10 år ingenting. Ni kommer ju inte ha något gemensamt överhuvud taget! Jag är 28 men skulle aldrig ens tänka på att starta ett förhållande med en 18 åring. Det ger ju ingenting, hur mogen flickan ens är så är hon ju ingen erfarenhet av någonting. Det enda hon kan prata om är ju gymnasiet eller möjligtvis kanske om hon jobbar på någon sunkig butik!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Marulc skrev:
10 år är en stor skillnad när man är ung medans om man är i 40-50 års åldern är 10 år ingenting. Ni kommer ju inte ha något gemensamt överhuvud taget! Jag är 28 men skulle aldrig ens tänka på att starta ett förhållande med en 18 åring. Det ger ju ingenting, hur mogen flickan ens är så är hon ju ingen erfarenhet av någonting. Det enda hon kan prata om är ju gymnasiet eller möjligtvis kanske om hon jobbar på någon sunkig butik!
Men detta är väl ändå upp till var och en att tycka?

Finns ju faktiskt flera bevis på det motsatta. Där folk med maaaassa år i ålderskillnad har hur mkt som helst gemensamt att prata om. Kära som galningar osv osv...låt var och en få bli ihop med vem som helst! Sålänge båda vill detta har jag svårt att se det farliga i det.

(OBS: nu menar jag inte 9åringar med 80åringar,men lite sunt förnuft för fan!)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Marulc skrev:
Jag har väl aldrig sagt något annat heller!!!!!!!!!!!!!! :mad:
sååjaaa, lugna nu könet för guds skull!

ditt " Det enda hon kan prata om är ju gymnasiet eller möjligtvis kanske om hon jobbar på någon sunkig butik!" låter ju inte så väldans neutralt...

jaja, nu ska jag gå hem för dagen!

Marulc

Sommar?
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
KTM 640 SM -04 Akra-kittad
Mark skrev:
sååjaaa, lugna nu könet för guds skull!

ditt " Det enda hon kan prata om är ju gymnasiet eller möjligtvis kanske om hon jobbar på någon sunkig butik!" låter ju inte så väldans neutralt...

jaja, nu ska jag gå hem för dagen!

Ta nu och läs hela texten! Jag sa vad jag tyckte och inget annat!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln