Mookachacka
Medlem
Jag grunnar på det. Men verkar som det finns lite små kvalitetsbrister på den. Select knappen verkar gå sönder och tål ej regn. Samt att jag har svårt att släppa att det inte är ride by wire, om det kommer nästa år så kommer ju farthållare med kanske. Det är det enda som fattas på den imo. Sen verkar det som att ekrarna är känsliga för rost. Kollat lite på advrider, men dom kanske är känsliga där med
Var ju massa små problem med ktm 1190 adv första året. Jag hade ju inga allvarliga problem, men massa små skit som var irriterande. Det var så sjukt mycket problem runt min 1190 med själva köpet med, så man drar sig lite för att köpa en ny hoj. Jag grunnar på att köpa nåt billigare i år och vänta till 2017.
Dock tycker jag hojen är helt fantastiskt, känns helt rätt. Så Honda har verkligen lyckats med denna
Inte märkt det där med select knappen, men gör jag det har jag ju 22 månaders garanti kvar, och elen är det 5 års garanti på.
Provkörde en Ducati 1200 Multistrada Enduro idag, lite piggare i motorn och överlag en bra hoj, men Afrikanen är så mycket civiliserad, vibrerar mindre och upplevs som lättare. Körde lite grus och skogsvägar idag, det gick galant även utan grovmönstrade däck. 299 mil på mätaren nu och den känns bara bättre och bättre