Först när jag såg detta ämne så tänkte jag: Nu kommer besserwisrarna att säga:För tung ,För dyr , För slö , Fel hjul , Ingen Ktm , För ny , Heter Honda bla bla bla Alltid kritik Aldrig nöjd . Hade jag rätt eller hade jag rätt. Bajasar Björnen i skogen och har Påven en fånig hatt....
Men, -är den inte för dyr, tung och slö?
Ang. " ett jävla gnäll"
Jag var seriöst intresserad av en ny AT.
Jag kan acceptera 94hk
jag kan acceptera att en ganska enkel konstruktion
Jag kan acceptera att AT antagligen håller hög " Honda-kvalité".
Men jag tycker inte om att bli lurad på priset och betala 20 000:- för mycket för produkten. I dagsläget finns nog inte utrymme prutning. (Alla trötta gubbar skall ju köpa en)
Antar att Honda kommer sälja 2016 årsmodell i flera år, vilket resulterar i ett ganska ruttet 2:a handsvärde.
Om någon Honda-handlare läser detta får de gärna ta kontakt med mig så kan vi diskutera priset,- med rätt pris så slår jag till direkt
Först när jag såg detta ämne så tänkte jag: Nu kommer besserwisrarna att säga:För tung ,För dyr , För slö , Fel hjul , Ingen Ktm , För ny , Heter Honda bla bla bla Alltid kritik Aldrig nöjd . Hade jag rätt eller hade jag rätt. Bajasar Björnen i skogen och har Påven en fånig hatt....
Boorman o mcgregor som fick bryta bones road o ta vägen runt.
Hade jag letat äventyrshoj så hade jag provkört dubbel negron. Men kanske övervägt en ktm 690 som tar en jorden runt. O på samma ovägar som en riktig enduro. O klarar riksvägar galant med rätt däck. ATn för all del. Tänkte ta o provköra den nån dag snart. Men de e mkt pengar med vårat klimat.
Framgick inte av serien isf. Nåväl, OT.Dom vände. Men skitsamma BMW gör grymma hojar.
690n har långa intervaller.
Det är Honda dagen nu på lördag, så då kan ni passa på att provköra den i helgen
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|