notrightrider
Thought is the enemy of flow
Kan berätta att den är överraskande liten, nätt och näpen i verkliga livet.
Första associationen går till 450 när man står framför den, och när man gått varvet runt så består intrycket.
Framförallt är den exeptionellt smal över midjan, och har en riktig obruten crossadel som oroginaltillbehör.
Ren och städad framme vid gaffelkrona, motorn högt placerad i ramen, fri från centralstöd.
Bedömer att den i verkligheten väger ungefär samma som sista RD07an, men med vikten avsevärt mer centrerad, bättre fjädring och 40 hästar mer.
Utan att ha kört den så säger även jag att dom båda AT:na har mycket lite med varandra att göra - men till CRFens fördel
Första associationen går till 450 när man står framför den, och när man gått varvet runt så består intrycket.
Framförallt är den exeptionellt smal över midjan, och har en riktig obruten crossadel som oroginaltillbehör.
Ren och städad framme vid gaffelkrona, motorn högt placerad i ramen, fri från centralstöd.
Bedömer att den i verkligheten väger ungefär samma som sista RD07an, men med vikten avsevärt mer centrerad, bättre fjädring och 40 hästar mer.
Utan att ha kört den så säger även jag att dom båda AT:na har mycket lite med varandra att göra - men till CRFens fördel