Nu tycker jag det är dags för lite bilder av era cyklar.Här är min i alla fall.View attachment 314523
Nu tycker jag det är dags för lite bilder av era cyklar.Här är min i alla fall.View attachment 314523
Ser ju riktigt fläskigt ut.
Har du kollat upp om ditt rör kanske finns i Tyskland? Jag hittade lite slipon där som inte fanns i Sverige annars borde det säkert gå att hitta på Ebay. Var också sugen på ett Devil innan jag köpte mitt GPR var nog mest för att kulorna började tryta... Vart dyr ändå med Slipon, decat, PCV och bänkning
Fläskigt, tycker du det är nått posetivt eller negativt?
Var ute och gasade lite ikväll så slänger upp lite kort.
Dock vart inte alla kort bra så vart inga wheele kort på mig tyvärr
Polaren ville testa min CB1000R och han sa bara.. Skäms på dig skit hoj till sin Firestorm när han hade lekt klart
Men blir nya tag i morgon och då ska jag också fastna på kort är det väl tänkt
Var ute och gasade lite ikväll så slänger upp lite kort.
Dock vart inte alla kort bra så vart inga wheele kort på mig tyvärr
Polaren ville testa min CB1000R och han sa bara.. Skäms på dig skit hoj till sin Firestorm när han hade lekt klart
Men blir nya tag i morgon och då ska jag också fastna på kort är det väl tänkt
Fina bilder! Vad gick powerplay commander och bänkning på? Ha det!
Ja du gick på 3700+1700 om jag inte mins fel
En fråga bara! Inga i Göteborgs trakten eller Så som är sugna på en liten cb1000 träff i helgen? Köra hoj på lördagen , ta några pilsner på kvällen o så?
haha..man ska inte prova andras hojar. Stor risk för att man inte vill ha sin hoj kvar längre..
Kan ju kanske ha nått att göra med att Andersson har byggt sin bänk själv och inte är nån Dynojet från USA. Men var ingen problem att få framhjulet att åka upp i luften på 1an, 2an och 3an iaf
Bytte ut filmen på youtube till en med bättre kvallitet!
Jag var ute idag och testade lite bakhjuls åka. Lyckades att få upp den på tvåan just å pass tyckte jag. Låg väl då kring 110 och just under 8k varv en snabb dutt ner med gasen och sen fullt fick ja lite hjullyft med, men trean förstår ja inte hur jag ska få upp den på.
Nu har jag ju catten kvar och ingen powercomander men är det verkligen så stor skillnad.
Ni andra hur gör ni på 2an och 3an? har jag bara inte rätt teknik eller använder ni koppling eller vad?
Tjena.
Nån här som vet service intervallen på CB1000r på rak arm.
Går och funderar på om det ska bli nästa hoj.
MVH
MAX
100 , 600 , 1200 osv
Jag brukar köra på 2an upp till 6-7 tusen varv sen slår jag av och på gasen.Om du inte får upp den gasar du för lite men man får vara beredd när den börjar att gå för högt upp så att man inte slår över.Det är bara att prova sig fram.Ettan då kommer den utan gas av på.Trean har jag faktiskt inte provat mycket på men tror nog att det måste till koppling där.
Powercommander och borttagen katalysator kan man se som en viktbesparing och ett sätt at få en väldigt bra gång på motorn.Visst blir det väl lite mer att köra med men det är inte den stora vinsten med det hela.
Får väl också lägga in ett par bilder av hamstern....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|