Bara en fråga.. Vad har ni för lås? Och var har ni dem? Med tanke på den rymliga platsen under cutsen![]()
Bara en fråga.. Vad har ni för lås? Och var har ni dem? Med tanke på den rymliga platsen under cutsen![]()
Hade skrivbromslås från Abus.
![]()
Det får plats fint i cutsen.
Nu har vi inte likadan hoj men jag har kör med Abus Detecto (Är väl deras största lås) och har det, ett multiverktyg och första förbandsväska i cutsen. Och man kan inte riktigt anklaga cutsen på 08:ans Fireblade för att vara stor.![]()
Har funderat lite på det men va osäker på om ens det fick plats, men då kanske man ska köra på ett sånt
Haha då är det ju stort jämfört med min. Är glad att jag ens får plats med körkortet haha
Men abus detecto ska ju vara rätt bra.. Sambon har ett sånt. Men ja.. Det är ju rätt stort. Lite för stort för att jag ska få plats med det tyvärr![]()
Alltid lika facinerande att se gensvaret när en tjej frågar något
mot när man som kille ställer en fråga. Härmed är ja transa på deltid, ni kan kalla mig Boris, så hoppas ja responsen är lika snabb när
man behöver hjälp =)
mot när man som kille ställer en fråga. Härmed är ja transa på deltid, ni kan kalla mig Boris, så hoppas ja responsen är lika snabb när
man behöver hjälp =)
man behöver hjälp =)
Va kan jag hjälpa till me?![]()
Haha, men vad är logiken i att kalla dig "boris", lär ju inte direkt locka fram svar?
(tramsa passar nog bättre)
Hej, Boris här
Nu när du säger de så har ja faktiskt en fråga.
Slipon ska på inom kort, då det är i kolfiber så undrar jag om det är ok om mn tar bort värmeskyddet ? Kolfiber kommer väl inte riktigt upp i samma temp som aluminium? Eller borde ja ta de säkra före de osäkra
Logiken ? Tror den kallas " ironi " mitt inlägg var med glimten i ögatMen " Boris " känner sig aningen sårad.....
![]()
Enligt infon under din avatar så kör du ju tjejmoppe. Så det är ju inte så svårt o fantisera att du är brewd. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig ang frågan. Men det borde nån annan som kör tjejhoj kunna göra![]()
Okok. Första tanken, vad är " brews " ? Med tanke på att detta är ett hojforum & jag skojade " tydligen lite för mycket för vissa " så måste jag passa på & fråga om du är seriös med din kommentar? Mina 120hk räcker mer än väl åt mig, men hey de e ju bara jag. Att du har 50-60hk mer känns tydligen riktigt bra för dig så grattis"
Och just det " sen ska man ju kunna utnyttja kapaciteten med "
Hur som helst så gillar ja min " tjejmoppe skarpt "
Okok. Första tanken, vad är " brews " ? Med tanke på att detta är ett hojforum & jag skojade " tydligen lite för mycket för vissa " så måste jag passa på & fråga om du är seriös med din kommentar? Mina 120hk räcker mer än väl åt mig, men hey de e ju bara jag. Att du har 50-60hk mer känns tydligen riktigt bra för dig så grattis"
Och just det " sen ska man ju kunna utnyttja kapaciteten med "
Hur som helst så gillar ja min " tjejmoppe skarpt "
Retsticka![]()
Jag börjar faktiskt få lite ångest. Inte alla som fattar min humor o ironi![]()
Jag börjar faktiskt få lite ångest. Inte alla som fattar min humor o ironi![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |