Bara en fråga.. Vad har ni för lås? Och var har ni dem? Med tanke på den rymliga platsen under cutsen
Bara en fråga.. Vad har ni för lås? Och var har ni dem? Med tanke på den rymliga platsen under cutsen
Hade skrivbromslås från Abus.
Det får plats fint i cutsen.
Nu har vi inte likadan hoj men jag har kör med Abus Detecto (Är väl deras största lås) och har det, ett multiverktyg och första förbandsväska i cutsen. Och man kan inte riktigt anklaga cutsen på 08:ans Fireblade för att vara stor.
Har funderat lite på det men va osäker på om ens det fick plats, men då kanske man ska köra på ett sånt
Haha då är det ju stort jämfört med min. Är glad att jag ens får plats med körkortet haha
Men abus detecto ska ju vara rätt bra.. Sambon har ett sånt. Men ja.. Det är ju rätt stort. Lite för stort för att jag ska få plats med det tyvärr
Alltid lika facinerande att se gensvaret när en tjej frågar något
mot när man som kille ställer en fråga. Härmed är ja transa på deltid, ni kan kalla mig Boris, så hoppas ja responsen är lika snabb när
man behöver hjälp =)
mot när man som kille ställer en fråga. Härmed är ja transa på deltid, ni kan kalla mig Boris, så hoppas ja responsen är lika snabb när
man behöver hjälp =)
man behöver hjälp =)
Va kan jag hjälpa till me?
Haha, men vad är logiken i att kalla dig "boris", lär ju inte direkt locka fram svar?
(tramsa passar nog bättre )
Hej, Boris här
Nu när du säger de så har ja faktiskt en fråga.
Slipon ska på inom kort, då det är i kolfiber så undrar jag om det är ok om mn tar bort värmeskyddet ? Kolfiber kommer väl inte riktigt upp i samma temp som aluminium? Eller borde ja ta de säkra före de osäkra
Logiken ? Tror den kallas " ironi " mitt inlägg var med glimten i ögat Men " Boris " känner sig aningen sårad.....
Enligt infon under din avatar så kör du ju tjejmoppe. Så det är ju inte så svårt o fantisera att du är brewd. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig ang frågan. Men det borde nån annan som kör tjejhoj kunna göra
Okok. Första tanken, vad är " brews " ? Med tanke på att detta är ett hojforum & jag skojade " tydligen lite för mycket för vissa " så måste jag passa på & fråga om du är seriös med din kommentar? Mina 120hk räcker mer än väl åt mig, men hey de e ju bara jag. Att du har 50-60hk mer känns tydligen riktigt bra för dig så grattis "
Och just det " sen ska man ju kunna utnyttja kapaciteten med "
Hur som helst så gillar ja min " tjejmoppe skarpt "
Okok. Första tanken, vad är " brews " ? Med tanke på att detta är ett hojforum & jag skojade " tydligen lite för mycket för vissa " så måste jag passa på & fråga om du är seriös med din kommentar? Mina 120hk räcker mer än väl åt mig, men hey de e ju bara jag. Att du har 50-60hk mer känns tydligen riktigt bra för dig så grattis "
Och just det " sen ska man ju kunna utnyttja kapaciteten med "
Hur som helst så gillar ja min " tjejmoppe skarpt "
Lugn bara lugn jag skojar me dig
Retsticka
Jag börjar faktiskt få lite ångest. Inte alla som fattar min humor o ironi
Jag börjar faktiskt få lite ångest. Inte alla som fattar min humor o ironi
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|