menar du vajern till spjället?
Ja just den vajern.
menar du vajern till spjället?
Ja just den vajern.
Tja jag tänkte koppla ur den där flärpen som sitter i ljuddämparen.¨Jag förmodar att det enda syftet med den är att "bladen" ska låta som en otrimmad Pusch Dakota. Är det någon här som vet hur man gör, jag tittade under sadeln och det är tight där batteri ABS mm. Hur hittar jag motorn som styr spjället så att jag kan lossa vajern, den måste väl vara elektriskt inkopplad förmodar jag, oinkopplat ger väl felkoder och varningslampor ? På önskelistan står ett sportsystem, jag har kollat på Taylormade det blir ett ganska "cleant" utseende. Är det någon som har åsikter om detta system, jag tycker Akra och Yoshi är för dyra. Finns det förslag på andra prisvärda system/slipons?
Skruva upp luckan i främre delen av hjulhuset. Sitter med en eller två skruvar har jag för mig. Haka av vajern. Klart.
Isjukt att du sneglar på taylormade. Finns bara en åf i sverige och de vill ha dryga 10000kr. Med dollar låg liggger den på 800 dollar på ebay. Men konstigt nog koostar taylormade lika mycket som ett yoshi helssystem. Jag. Undrar helsystem mot en grym clean look? Hojjen har ju motor så det räcker men man vill ju alltid ha mer.
Ok. Var köper man ett billigt yoshi helsystem?
Hur gäller det med serviceintervallen för Honda? Är det år/mil vilketsom eller uteslutande efter milen?
Ok. Var köper man ett billigt yoshi helsystem?
Vad tror ni om att handla från USA?
Enl valutaomvandlaren jag använde ska dom ha 5200sek för helsystem Yoshi rostfritt, det står freeshipping. Vilka extra kostnader som skatter och trasnporter mm kan tillkomma? När det gäller garantier kan man väl glömma och det är väl ok bara systemet är helt när det kommer fram.
http://store.58cycle.com/product_p/yosh c r77 1000rr 08.htm
Vad tror ni om att handla från USA?
Enl valutaomvandlaren jag använde ska dom ha 5200sek för helsystem Yoshi rostfritt, det står freeshipping. Vilka extra kostnader som skatter och trasnporter mm kan tillkomma? När det gäller garantier kan man väl glömma och det är väl ok bara systemet är helt när det kommer fram.
http://store.58cycle.com/product_p/yosh c r77 1000rr 08.htm
handla från usa är toppen med tanke på dollarn just nu. Dock är det lite gambling,du kan åka på tull etc etc
va nån som gjorde en tråd ang att dom gör det på alla varor som lämnar usa, gör dom inte det så gör man såklart bra deal
Även med tull och skatt blir det ofta en mycket bra deal.
Ingen som sitter på ett reg. nr till en CBR 600RR -07? Har fan suttit på jobb 8 timmar utan att hitta...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|