Honda CBR 125 R

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Nykan skrev:
Låten lite klent, jag har kört 1000 mil i år :tungan

vafan säger du pojkspoling?! nä ju jäklar är det dags att lämna sollefteå´s gator och köra på allvar!! :tummenupp ska nog kunna komma upp till 600mil iår iaf ;)
 

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Ort
Kävlinge
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
200-300 mil i år får räcka för mej :D
 

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR 900RR Fighter
^XceeD^ skrev:
200-300 mil i år får räcka för mej :D

jag har redan kört 500 mil med min jordfräs=) men jag jobbar vecka/vecka så ajg har bara kunnat köra "halva" sommaren...
 

*SoWHS*

Guest
Gradda skrev:
vafan säger du pojkspoling?! nä ju jäklar är det dags att lämna sollefteå´s gator och köra på allvar!! :tummenupp ska nog kunna komma upp till 600mil iår iaf ;)

Jag har faktsiskt lyckats köra hela 600 mil i år. Men jag tar er alla eftersom jag sitter å trögar på nåt så tråkigt som en moped som går i 45 km/h :huvet
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Norre89 skrev:
Jag har faktsiskt lyckats köra hela 600 mil i år. Men jag tar er alla eftersom jag sitter å trögar på nåt så tråkigt som en moped som går i 45 km/h :huvet

hehe... inte dåligt! ;) men har inte haft kortet hela sommarn precis, fick kortet den 29juni och då jobbade jag med plantsättning... så har kört mycket ändå :)
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Norre89 skrev:
Hur ska man köra in den? :fyllisar

precis som alla andra hojjar... man ska köra 50 lugna mil utan att göra kraftiga gaspådrag.. man kan ju prova att vrida på lite nångång, men inte så ofta dom 50 första milen.. men 50mil går fort att köra *tro mej!!* :tummenupp
 

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR 900RR Fighter
Gradda skrev:
precis som alla andra hojjar... man ska köra 50 lugna mil utan att göra kraftiga gaspådrag.. man kan ju prova att vrida på lite nångång, men inte så ofta dom 50 första milen.. men 50mil går fort att köra *tro mej!!* :tummenupp

de kan bli uppåt 60mil på en vecka under sommaren, men vanligtvis ligger jag runt 20-40mil :tummenupp
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
StewOo skrev:
de kan bli uppåt 60mil på en vecka under sommaren, men vanligtvis ligger jag runt 20-40mil :tummenupp

hehe.. låter som mej då.. fast, körde runt 100mil om inte lite mer under en vecka när man hade slutat jobbat å var lite körkåt.... :angel
 

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fyrhjuling
jag har nog lyckats med en 50mil i sommar iaf, sen har jag kört lite på våren också.. har nog kört 150 mil under tiden jag har ägt hojen.. har inte kört på en månad då skiten skar :huvet
 

*SoWHS*

Guest
H4 skrev:
Skulle gissa på 10 sek eller mer...

Någonstans där.

ok, det var ju inte så snabbt som jag hade håppats på, men det duger bra det. någon som har en som kan bekräfta 10 sek?
 

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
*Foxen* skrev:
hehe.. låter som mej då.. fast, körde runt 100mil om inte lite mer under en vecka när man hade slutat jobbat å var lite körkåt.... :angel

så du har kort nu? Det var du som tränade
garagevändningen på den där filmen ni la
upp va? :hihi
 

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
MeD mIn hAyAbusA sOm JaG HAr i gARagEt
kÖR Jag ciIrKa 5oo mIl oM DaGeN MEd! OcH
veT nI vArFÖr dEn gÅr Så jÄvLa FoRT!!! :yoparty
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
nomolas skrev:
så du har kort nu? Det var du som tränade
garagevändningen på den där filmen ni la
upp va? :hihi

haha.. jepps, de va ja! :tungan villa gasa på lite, men grejjen var det att modersmålet stod 20m därifrån me hagelbössan i handen om jag inte gjorde de ja skulle! :hihi men det ska nog komma ut litte smått å gott så småningom.. jag å grannen ska nog filma lite burnouter å grejjer framöver bara båda har nån tid över samtidigt :banana
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top