Vad betyder jj(cbr)jj?
Initialer plus min hoj å Initialer igen
Vad betyder jj(cbr)jj?
Gå en SMC-kurs. Du kommer få ett helt annat perspektiv och framförallt spårval in och ut ut kurvor.
Pendlade nästan dagligen fram till andra veckan i januari iår, innan det blev vinterförhållanden på allvar. Lvg däck greppar inte så bra i vinterförhållanden, speciellt då det var 0,01mm mönsterdjup kvar på bakdäcket..när körde ni andra sist? Jag ställde av i oktober/november.
För att man kan bli krengdt.
Sen ger det ingen vidare trevlig stämning är jag rädd.
Kamratuppfostran kan ibland lätt tolkas som mobbing men det är en viss skillnad.
Initialer plus min hoj å Initialer igen
cbr 600 :dvad händer när du byter hoj då?
Eller du ska alltid köra slö cbr?
skickat via fap-a-talk
Pendlade nästan dagligen fram till andra veckan i januari iår, innan det blev vinterförhållanden på allvar. Lvg däck greppar inte så bra i vinterförhållanden, speciellt då det var 0,01mm mönsterdjup kvar på bakdäcket..
Angående snacket om att videoklippet är gammalt eller inte och att TS inte skulle utvecklats sedan dess, har jag för mig att TS körde så sent som i julas. Har han slutat köra öht? Gällande trafikvett så kan han ha lärt sig en hel massa. Speciellt när det varit kallt och halt... när körde ni andra sist? Jag ställde av i oktober/november.
Kört på bana med men där är ja långsamast av dom långsamaste! En CBR 125 är inte så bra på banaMed risk för att bli utbuad, tycker jag det är för många som ”tävlar” under fel förhållanden.
Att köra fortast i trafiken, handlar inte om att köra bäst, utan om att våga ta störst risker, och det kan aldrig sluta bra. Förra året upptäckte jag bandagar, och kan starkt rekommendera det. Där kan man dessutom se vem som kör bäst.
Skön filmsnutt
Kört på bana med men där är ja långsamast av dom långsamaste! En CBR 125 är inte så bra på bana
Tvärtom har du större chans att sätta R1orna på plats där än någon annanstans. Kollar du tiderna för Juniorklassen som kör 125 2t eller 250 4t så är de betydligt snabbare än de flesta på en random bandag. Men du måste kunna köra också... Så är du långsammast, så är det förmodligen för att du är långsammast.
Men hur ofta kör man under 120 på bana?
Min gör bara 120
Men funderar på att köpa en banhoj 125 2t eller 250 4T Å köra bana med
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari