EST
mOngoPuttSÄr...
Kvitto, va e de?
Nää men seriöst det kan väl inte vara så jävla mycket dyrare att frakta lite färg genom snön till er???
Kvitto, va e de?
Nää men seriöst det kan väl inte vara så jävla mycket dyrare att frakta lite färg genom snön till er???
nej de tro jag inte. men nog får man räkna med 2000:- om man inte har kontakter, har sammlat rabattkuponger eller tomburkar..
<---- eller är jag helt ute och cyklar... hmm
hehe nää det är ingen vi känner där på lackfirman, men de kanske är billiga i stan heltenkelt???
Utan att känna någon osv så fick jag ett pris på 900kr för pulverlackering av en ram på stockholms industrilack....
Fifan vilken rå framlampa! Väntar med spänning på resultatet
Tackar, är rätt nöjd själv än så länge, får se hur jag ska få till "lampkåpan" på ett bra sätt bara.. har lite idéer men svårt att börja med nåt när man är 120mil hemmifrån
Utan att känna någon osv så fick jag ett pris på 900kr för pulverlackering av en ram på stockholms industrilack....
Hörru, du är på jävligt fel plats !
Har du nätt nummer till dom samt vem du prata med? Var det bara för ramen eller var det sving oxå? Hur mycket behöver man ta bort innan lack? Lager?
De går väldigt segt just nu, ligger mkt borta på veckorna och på helgen ska man uppvakta motsatta könet
Har iaf börja plasta luftburken, efter det kan man börja dra elen och då kommer de förhoppningsvis rulla på lite bättre
vart får man tar på större plastskivor? (minst 1000x500x3mm) tänkte försöka snida till en undertail bla.
förra gången använde jag ju ett svart basrör (pvc-rör) som jag värmde med värmepistol och plattade till för att sedan forma till rätt form, vilket jag tyckte fukade bra.
vart får man tar på större plastskivor? (minst 1000x500x3mm)
De går väldigt segt just nu, ligger mkt borta på veckorna och på helgen ska man uppvakta motsatta könet
Har iaf börja plasta luftburken, efter det kan man börja dra elen och då kommer de förhoppningsvis rulla på lite bättre
vart får man tar på större plastskivor? (minst 1000x500x3mm) tänkte försöka snida till en undertail bla.
förra gången använde jag ju ett svart basrör (pvc-rör) som jag värmde med värmepistol och plattade till för att sedan forma till rätt form, vilket jag tyckte fukade bra.
Uscha det där var inte roligt kom jag ihåg
Glasmästare säljer plast, tycker att ett välsorterad byggvarhus kanske oxå kan ha.
Kolla på Beijers.. Har själv köpt PVC plast där!
Jag tar hem via min glasmästare.
Kanske kan kolla med någon lokal förmåga.
Nu är luftburken klar! Glömde dock ta bild på den.
De som däremot hamnade på bild är batteriplaseringen och en liten mall för en täckskiva som kommer vara under förarsadeln.
Tanken är att använda pvc plast på sidorna och undertailen kommer avnändas nån annan plastskiva som jag inte kommer på vad den heter just nu.
Båda är formbara med värme och lite vilja
Nån som kanske har en annan lösning på den där täckskivan, tycker själv att den blev rätt bra, men jag är öppen för förslag
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|