PåsenRacing
Ready to Race
Det finns gott om plats framför baklyset. Du rymmer lätt ett lås där.
Ska kika på detta på torsdag eller fredag
/Påsen
Ska kika på detta på torsdag eller fredag
/Påsen
Grattis till hojköpet Hoppas du klarar kortet inom kort också så du får köra den lite!
Du som bor i närheten kan ju då kanske kika förbi Blackbird-klubbens lilla träff vid Solhaga/Markaryd 6-8 augusti.
Bra tillfälle att kika på andra Blackbird's samt tjöta lite med ägarna.
Kommer tyvärr själv missa denna träff pga jobb Spana även in klubbsidan för fler tips o råd vad gäller modellen
Neeee, där har man ju sin power commander!
Tjenare alla Blackbird-fan! Köpte min Blackbird -00 för en dryg månad sen efter att ha kört VFR -00 i 1 år. Helvete vilken skillnad på MC!!! E´super nöjd me bytet! Å ja gratulerar dig PåsenRacing till ditt köp. Provkörde själv den du köpte innan ja köpte min. Ville ha en me insprutning dock. Nån som vet var ja kan få tag i ett helsystem till en Blackbird -00, typ Acrapovic el. liknande & vilka priser dom ligger på?
Tjenare alla Blackbird-fan! Köpte min Blackbird -00 för en dryg månad sen efter att ha kört VFR -00 i 1 år. Helvete vilken skillnad på MC!!! E´super nöjd me bytet! Å ja gratulerar dig PåsenRacing till ditt köp. Provkörde själv den du köpte innan ja köpte min. Ville ha en me insprutning dock. Nån som vet var ja kan få tag i ett helsystem till en Blackbird -00, typ Acrapovic el. liknande & vilka priser dom ligger på?
Fattigslappen här på forumet råkar sitta på ett Acrapovic helsystem.
Å ingen Blackbird har han så Pm:a!
Tjena alla!
Håller på att KANSKE införskaffa en importerad engelsk Blackie med defekt varvräknare som funkar emellanåt. Är det en dyr reperation? Vad kan en sådan kosta? Kan man köpa enbart ny/beg varvräknare eller det måste till en "ny" instrumentpanel? Det är ju en analog varvräknare medan hastighetsmätaren på denna 2005-årsmodell är digital, om jag inte minns fel. Har jag tur, kan det enbart vara vajern som strular, om det nu finns en sådan.
Servicemanualen för denna har jag, men till årsmodellerna 1999-2002. Detta är ju en 2005:a vad som nu skiljer...?
Några ideer på hur man felsöker och går tillväga? Tankar? Kostnad för att byta? Pris på materialet? Lätt eller svårt att byta själv? Osv osv....
Jag har hittat den sidan. Jag har faktiskt beställt styrhöjare från Ebay.
Priset blev betydligt högre ändet stod på Jaws tyvärr.
Lysande!
Fick hem mina höjare i förra veckan, fick betala hela 988,27 för det hela kalaset.
Fick fila och köra lite med Dremeln för att det skulle passa ok samt flytta och dra lite i bromsslangar. Men nu så sitter dom på och det funkar kanoners än så länge. Skall testa ordentligt nästa för då skall man gasa runt i Norge om allt blir som det skall bli
Har köpt ett oljefilter till hojen nu men hade inte råd med olja så det får bli att handla efter helgen när man fått lön.
Någon som kan rekomendera en bra olja till en 97a blackbird med ca. 8000mil på mätaren?
Kollade lite på ebay.co.uk igår och såg att det va några som säljer både kompletta instrument och enbart varvräknare till blackbird, både till dem nya och dem gamla så att säga.
Kolla lite där så ser du lite priser å så på det.
Varvräknaren får väl en signal från en givare nere på motorn, vet inte redigt var den sitter men borde gå att ta reda på å mäta upp den för å se om det är den som är kass eller om det är själva mätaren.
/Påsen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |