CBR har inte ens 11kw..Anton_Ljunghusen skrev:Det har jag jävligt svårt att tro
För att få en sån effekt i en moppe krävs en hel del
förresten varför snackar ni om 11kW, det finns väl ingen som har det i sin 125a?
Har riejun 70cc, 20mm (eller större) förgasare, effektrör, så kan nog en sån gå jämnt med en CH racing upp till ca 80.PEPPO! skrev:OK tack för alla svar ge gärna lite mer jämförningar om ni har några på lagret... Typ om nåt race som ägde rum mellan en CH Racing och en 70cc Rieju Drac eller liknande. Vore kul
Tacktack
Ja, men nu pratar vi om 4-taktare = nästan 10hk mindre än en RD och DTLC.ah17 skrev:när jag var i moppeåldern, typ 15år sedan hade en polare en trimmad DT50 som toppade 100km/h. Den var chanslös mot mina andra polares 125r i accet. 125r såsom rd125twin och DT125LC
KalleNorton skrev:Under "hoj" ser jag att du har en moped. Du är med andra ord inte välkommen på den här sajten, hade du läst reglerna innan du reggade dig hade du nog sett det. Bye bye!
-PLM- skrev:Kaxigt sagt av en kille på 125.a (=trimmad moppe)
Jepp, men stämmer det inte?-PLM- skrev:Kaxigt sagt av en kille på 125.a
( )-PLM- skrev:125.a (=trimmad moppe)
-PLM- skrev:Kaxigt sagt av en kille på 125.a (=trimmad moppe)
Solid snake skrev:125 delen måste vara enda forumdelen du kan hävda dig på.
-PLM- skrev:skaffa en knypplingsdel också så är det 2
granath_ skrev:fan va elaka vi är mot alla moppe-fuckon
men det ska dom fan ha när dom ställer så dumma frågor
FÖRIHELVETE! alla jävla moppe fuckon, köp en 125cc, ta körkort, så känner ni vilket "drag" det är i en 125cc.
& ÄR NI SÅ JÄVLA STRESSADE! SÖK FÖR FAN !
det står faktiskt "SÖK" nästan längst upp på sidan !
ursäkta en viss agrition, menva fan kommer ju 30 sånna här trådar i veckan (nästan)
granath_ skrev:fan va elaka vi är mot alla moppe-fuckon
brorzan skrev:Jag läste den här tråden och var bara tvungen att registrera mig trots att jag inte har någon mc.
Tycker att att det är patetiskt att vissa medlemmar som otroligt nog är 16 eller äldre skriver sånna fullständigt idiotiska inlägg när en moppeåkare vill ha tips när han ska köpa en 125:a. "Moppefuckot" som just registrerat sig måste känna sig varmt välkommen när folk ber honom dra åt helskotta första gången han öppnar munnen på forumet. Jag kan ju säga att medlemmarna på moppenet.com, som är 13-17 år gamla, är bra mycket mognare än flera härinne. Synda att det inte finns en del för 125: or på moppenet. Det är fan pinsamt hur vissa bär sig åt. Förstör tråden fullständigt. Jättebra jobbat. Hoppas ni är stolta.
Hoppas att det finns några ordentliga admins som kickar en del av Allan-Ballan-typerna. Annars är frågan om det är värt att hänga mer på den här siten.
SolitudE skrev:Bra skrivet, men vi kommer inte tvinga dig att vara kvar!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |