Solid snake
Guest
Gruppköp på en sån ruta?
1. Tjet
2. Solid snake
3.
1. Tjet
2. Solid snake
3.
Solid snake skrev:Gruppköp på en sån ruta?
1. Tjet 3st
2. Solid snake 2st
3. Svanen
4.
Ändrade mig lite.![]()
KalleNorton skrev:Ja, men nu pratar vi om 4-taktare = nästan 10hk mindre än en RD och DTLC.![]()
brorzan skrev:@ Solid snake:
Jag är inte dum, självklart kan jag se om någon är ironisk eller ej. Det spelar dock ingen större roll, tråden blir likväl förstörd. Era gruppköps-inlägg bl a är totalt onödiga. Tror knappast att någon vill ha ironiska eller oseriösa svar när man ställer en seriös fråga. Varför inte skapa en ironi-tråd där sarkasmen kan flöda?
GÄSP !!!PEPPO! skrev:Tjena allihopa!
Ska kanske snart köpa mig en 125:a så jag har en liten fråga.
Skulle någon kunna jämföra olika original 125:ers acc med t ex en moppes? .. Typ CBR:en accar som en Senda med Gianelli Rör osv ...
Tacksam för svar![]()
Tjata på swedie om att jag ska få banna dåfrew skrev:jag håller med brorzan, folk som inte har mc men har intresse välkomnas bra men så fort någon med moped indirekt frågar om det är värt att köpa en 125a, ta kort och allt vad det innebär.
kanske inte värdens bästa känsla om du tar mc-kort och köper en fin cbr så kommer polaren och drar ifrån en på en moped...
det finns mycket folk här (i 125 delen) som visar omognad och dåligt självförtroende när dom bara måste trycka ner på folk så fort det finns tillfälle.
fy skäms!!!!!!!
![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Tjata på swedie om att jag ska få banna då![]()
Freddola skrev:En 70cc me förgasare tror ja drar dom flesta 4-takt då dom av någon knepig anledning aldrig brukar vara på 15 häst utan mera ca :kocko
Om du nu vet så väl så behöver du ju inte fråga.Freddola skrev:MEN SOM JAG REDAN HAR SAGT.
Så drar en någourlunda trimmad moppe en slö 4-takt 125a.
Enbart Ostrypt Aprillia Ditech 50 cc Vs Yamaha 125 varadero.
Accade helt jamnt upp till ca 60 sen drog Yamahan förbi.
Så med ett vassare rör eller större cylinder skulle den åka på fet pisk.
En 70cc me förgasare tror ja drar dom flesta 4-takt då dom av någon knepig anledning aldrig brukar vara på 15 häst utan mera ca :kocko
Men en 2-takt 125a har dom ju inte en suck imot.
Även fall den är på 15 häst.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |