Vill bara tipsa om en bra sida med en massa info om CBR. Modellförändringar, serienummer, bilder mm.
http://www.motorera.com/honda/h0600/hurrican/hurrican.htm
http://www.motorera.com/honda/h0600/hurrican/hurrican.htm
Hej! Har en lite dum fråga men vet man inte så.. Kanske nån här kan hjälpa? Hur tar man bort främre sadeln (delad) på en cbr 600 fs? Skulle behöva ladda batteriet. Den bakre är inget problem men den främre verkar struligare. Ser att det sitter m10 om man viker upp den lite men är det enda sättet?
Det var inte många aktiva här!
Har en fråga ang främre gaffeln på en CBR F2 -94.
Kan man justera den någonting? Det sitter ju en skruv högst upp men vad gör den?
Du kan justera där. Kommer inte ihåg hur riktigt men du kan säkert läsa om det här
är oxå intresserad av vilka slip on som pasar på en fs från 02....lista gärrna vilka moddeler som funka med vad..eller pm om ni har ett till saluHej!
Verkar vara dålig aktivitet här..Men jag ställer frågan ändå.
Slipon från en 98:a.
Är det kört och få fast på en 01:a. vad är det som skiljer dem åt?
Här på SH finns massa kunskap.
ta fram den nu.
Jag kör med min F Sport -02 både på bana och på gatan. Köpte hojen förra säsongen och la på Dunlop Qualifier. Efter drygt 350 mil tog bakdäcket slut och nu har jag ett Dunlop Sportsmart bak, fram finns mycket gummi kvar än. Jag har bara positiva erfarenheter av Dunlop Qualifier både på gata och på bana. Bra grepp, bra livslängd och ett jämnt slitage.
Tack för svar
Hur snabbt kör du på bana? (dvs, kör du i snabbaste gruppen el medelgrupp?) blev däcket halkigt under varma dagar?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|