Ett avslut nu!!!!!!!
Cykeln ligger på botten i Mälaren.
Nädå allt precis allt var en sak som var fel.
Ventiljustering!!!!!
Svårt ställa tomgången, vrida upp när den är kall sen vrida ner när den blir varm för att ha bra tomgångsvarv.
Ej fungerande chock dränkte sig själv utan att varvtalet går upp vid användning av chocken fungerar perfekt nu.
Alla konstiga fel som motorn gav var bara en sak ventiljustering som fixade allt.
Hade sån tur att en insugskam och div annat jag köpte av en som följt denna tråd hade grejer över till en Cbr och en insugskam som jag inte vet vad det var för kam hade iallafall lite annan duration om det heter det längre öppettider iallafall passade och mätte upp ventilspel och det låg inom gränserna ( 0.10-0.18 )hur ofta händer det hihi. Ihop med allt hämta nyckeln startade på en halv sekund på soppan som var kvar i fuggarna undra om man log.
Nu ska här beställas en Haynes verkstadsbok till hojen så man är redo om det händer nåt annat.
Vill tacka alla som hjälpt till med tips utan er hade jag inte orkat skruva och letat fel så som man gjort. Tack