oakhillracing
Ny medlem
Har du Metzeler sportec M3 bak åxå?
tack för snabbt svar
tack för snabbt svar
Jag har också så, besiktade i slutet på förra sommaren utan problem...
Har du Metzeler sportec M3 bak åxå?
tack för snabbt svar
Är inte helljuset på då? Eller så har dom bara byglat över en tråd från det ena lyset till det andra....
Jag har också så, besiktade i slutet på förra sommaren utan problem...
Hej! Nån som provat Michelin Pilot Sport?
Du ska både bestycka om förgasarna och använda din Dremel på luftboxen. Främst bör du dock bestycka om, Bladen går magert redan med originalfilter.Tjenare
tänkte kolla lite här innan jag gör nått dumt =)har en cbr 900 96:a kan man byta ut luftfiltret mot ett sportfilter från K&N lr måste man göra nått annat då med, typ bestycka om förgasarna. Och om det nu går blir det någe roligare? =)
Tja, har ni bladeåkare några försäkringstips, tittar på 3 blade just nu en96 en 99 och en 01as 929. Vilka bolag har bästa premien, hojjarna är importerade så är endast för-reggade så går inte att sitta på nätet och köra igenom offerter. Tacksam för tips.
Du ska både bestycka om förgasarna och använda din Dremel på luftboxen. Främst bör du dock bestycka om, Bladen går magert redan med originalfilter.
Jag började väl ändå med "bestycka om"? Självklart blir det lite mer luft, men framförallt lugnare luft. Om man bestyckar om med 140 i huvudmunstycke, nålarna höjda 1 mm samt piloten ytterligare 1/2-1 varv ut så funkar det utmärkt till en modifierad luftbox med K&N-filter.Dremel på luftboxen? Då blir det ju ännu mer luft! Man ska nog inte Dremla utan bestyckning iaf, eller?
Jag började väl ändå med "bestycka om"? Självklart blir det lite mer luft, men framförallt lugnare luft. Om man bestyckar om med 140 i huvudmunstycke, nålarna höjda 1 mm samt piloten ytterligare 1/2-1 varv ut så funkar det utmärkt till en modifierad luftbox med K&N-filter.
Har man bara bytt till K&N räcker det nog att gå upp till 125 i munstycke tillsammans med den övriga ombestyckningen, gissningsvis.
Jag kör Folksam, helt klart billigast för mig. Och kör en -99. Skulle man byta upp sig till 929an skulle de bli dyrare. IF är billigast, men har högst självrisker mig veterligen. Ring runt och fråga, Internet-förfrågningen har aldrig stämt för mig.
Empiriska tester bara för mig, andra har säkert bänkat. Skillnaden är uppenbar när man kör och tillräckligt många CBR900 är moddade på samma sätt med bra resultat för att man ska kunna anse tiden försvarbar. Det tar ändå inte mer än 30 minuter att fixa till boxen...Har du testat de här bestyckningarna i nån bänk, eller haft en bredband-lamdba på cykeln? Blev de någon märkvärdig effektökning som försvarar tiden man lägger på dremeln tänkte jag
IF är billigast för mig. Med 6000 i självrisk.
Folksam ville ha 7000till i premie.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |