Jaa men det är flatside så bättre flöde, men tror nog att det blir en 30mm ifall jag byter. Och den stryptes bara ner för att registreras som 11kw
aha då hänger ja med huhu.. min står som 9kw i papprena . blir biligare försäkring
Jaa men det är flatside så bättre flöde, men tror nog att det blir en 30mm ifall jag byter. Och den stryptes bara ner för att registreras som 11kw
Vilken av dessa är cdi boxen och var sitter strypningen?
Låda 1
Låda 2
Du tog rätt och ja sätt en tejpbit över. Skadar inte.Joo vet vilken du menar bara att bilderna är borta. Alltså till vänster om de båda kontakterna? Det finns inte flera trådar som går där och jag riskerar att klåpa till det och förstöra något? Skall jag tejpa efter att jag har hittat tråden och klippt av den?
E. Tog bort den just
Oj då nu startar den inte......Grattis. Det var Fel sladd du klippte....
Skojar bara. De va rätt....
Oj då nu startar den inte......
Tror ju dock han menar längden.det spelar ingen större roll hur tjock pinnen är. bara du har lager med samma yttermått...
Tror ju dock han menar längden.
Ber er om en liten tjänst, kan någon mäta mitten "pinnen" där framgaffeln sätts fast i ramen? Om 10 dagar får jag lön, då skulle det sitta bra med en usd gaffel.
Kan du inte mäta själv? Går ju från botten av undre styrkronan till överdelen.Ingen som kan mäta?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|