Dynamisk.Då vi endå har halkat in i en hk/Nm-tråd. Vilken olja ska man använda i Rune, mineral eller syntetisk?
Då vi endå har halkat in i en hk/Nm-tråd. Vilken olja ska man använda i Rune, mineral eller syntetisk?
Jag har hört om flera incidenter när folk har kört omkull i rännstenen i huvudstaden."Halkat"...?
Inte om man kör på Michelin. Michelin är alltid bäst, ingen protest!
Glöm inte däck.Så nu är både acc/vrid och olja sammanblandade i samma tråd?
Det här kan bara sluta med ett magplask.
(såvida ingen provar med att borra förstås)
Extra virgin.Då vi endå har halkat in i en hk/Nm-tråd. Vilken olja ska man använda i Rune, mineral eller syntetisk?
Glöm inte däck.
Men det går ju aldrig att köra en IB på en såndär maskin!
Ja knappast kan man väl få ligga om man kör en Rune?Extra virgin.
Väldigt förenklat kan man säga så här, tidigt vrid = fler hästkrafter på låga varv.Där har man istället lagt högsta vridmomentet högt i varvtalskurvan. På en Rune ligger max vrid ( och mycket mer vrid i NM ) vid ett lägre varv, och verkar gå riktigt fort 0-100, som en sporthoj, med förre hästar. Bara så jag tänker
Du missar en massa andra saker som bidrar till utfallet.Kort o gott en fil som visar tydlig skillnad på massor hästkrafter. Effekt
O massor Nm. Vrid
Det vet jag mycket väl.Du missar en massa andra saker som bidrar till utfallet.
Jo, sporthojar är ju inte byggda för att accelerera fort från stillastående, det händer ju bara en gång per race.Det vet jag mycket väl.
HD är fränare än cbr-r-rr-sp?
Men en sak är rambygge o hjulbas chopper är rena slangbella medans cbr vill upp på bakhjulet. Som en sak
Ha!
Redan gjort:
View attachment 479631
"You won't see a lot of Rune's with 1,000 miles on them, more less 1,000 miles in 1 day!'
Jerry Stanfield hette killen. USA, så klart.
Du missar en massa andra saker som bidrar till utfallet.
Risken för res känns dessutom begränsad...
Ändå: kul att någon vågar ta ut svängarna och sätta en hopplös hoj i produktion trots att man verkligen inte har någon annans framgång att följa.
Hittar ingen Rune som körs på bakhjulet, däremot föregångaren Valkyrie: https://youtube.com/shorts/8_vCmu8jsBU?feature=share
Den har visserligen packväskor men för många cylindrar för att tävla här...
Det som finns på nätet är inte alltid fakta!Hittar ingen Rune som körs på bakhjulet, däremot föregångaren Valkyrie: https://youtube.com/shorts/8_vCmu8jsBU?feature=share
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|