sp2 skrev:2613704Framgaffel + lite annat godis ligger här hemma och skrotar!
Har f.ö. inte bestämt om jag skall behålla hojen och alla prylar till nästa sommar, eller om jag ska köra hojen som den är 1 år till eller kitta den ännu mer!?
crazy martin skrev:2619677det e bara en doublebubble som saknas på den nu.annars e jag helt nöjd
fazerfun skrev:2620086En fråga bara: vad är det för undertail du har på din?
crazy martin skrev:2620612homemade.. med sv1000´s led lyse
crazy martin skrev:2624743sämre kvalle på bilder men bättre vinkel
Roger_SWE skrev:2624783
Har du glömt något under monteringen? Den ser lite hög ut
/Roger
Chrille skrev:2612157Tack för tipset Snake... ...verkar dock bara finnas allt "godis" utom just gaffeln...
Men jag letar vidare
Snake skrev:2631167Har hittat här åt dig. Happy bidding!!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&viewitem=&item=320052428567
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&viewitem=&item=320052415695
Bakfälgen från 929 -00, -01 är indentisk med SP-1:ans bakfälg (förutom "ekrarna") så den passar garanterat. Jag har sett någon 929 här på forumet som använt SP-1-fälgar både fram och bak på sin 929, så tvärtom borde inte vara några problem då tycker jag.Chrille skrev:2632348Så nu är det bara framfälgen kvar innan all transplantation kan börja... Funderade på fälgar från en blade eller liknande...undrar om de kan passa är det kanske nån som provat...?
Eldstorm skrev:2632399Bakfälgen från 929 -00, -01 är indentisk med SP-1:ans bakfälg (förutom "ekrarna") så den passar garanterat. Jag har sett någon 929 här på forumet som använt SP-1-fälgar både fram och bak på sin 929, så tvärtom borde inte vara några problem då tycker jag.
Du kan ju skicka ett PM till den här snubben och verifiera om du vill vara 100% säker:Chrille skrev:2632885Kanon... tur att det är nån som är skarpsynt ... då är det väl bara o jaga vidare i fälgträsket
Jag får väl återkomma med lite före/efter bilder framöver
Eldstorm skrev:2632957Du kan ju skicka ett PM till den här snubben och verifiera om du vill vara 100% säker:
http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=view&id=14060
Snake skrev:2636674Slänger in en fråga här: Jag ska ta loss tanken på min spetta och på alla andra bågar jag haft så har det funnits en bensinkran men det verkar inte finnas på den här. Finns det nåt annat knep än att "blockera" bränsleledningarna? Står inomhus så jag vill nog inte spilla en droppe soppa på golvet. Tacksam för tips!
/Snake
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |