Biltmore
Blood Group: Red
Poliskontroll på Bulten! spännande, berätta mer....var det razzia elller?
God Kväll!
Är en nybliven ägare till en Spetta från -00, gjorde ett oljebyte igår och upptäckte att filtret var najjat. Är det najjat original på dom här cyklarna eller har jag lyckats köpa en gammal banhoj?
Mvh
Inte najjat original....
Tack o bock!
Stor skiftnyckel eller passande ringnyckel, vet dock inte storlek... Nästan säker att den ska dras med moment pga koniska styrlager...
Behöver ha loss styrkronan vilket verktyg behövs för att lossa den 6kantiga muttern, ska den sen återdras med en momentnyckel eller kan man bara dra åt på måfå?
32mm hylsa(har jag för mig) och ett spärrskaft..
Lossar den iaf nåra ggr/år och har aldrig använt nån momentdragare för återmontering, går på känsla.. Har funkat för mig i 6 år..
som nybliven ägare av en sp1 så blev jag så snällt tillrättavisad att man bara var tvungen att lägga upp en bild på skönheten
en -00 som har gått strax under 2400 helt original vid inköp, två ägare. Köptes för 58000:- värd var enda krona!
Man kanske skulle göra ett försök då, känns det sen osäkert kan man köra in och få åtdraget på momentum.
Som nybliven ägare av en Sp1 så blev jag så snällt tillrättavisad att man bara var tvungen att lägga upp en bild på skönheten
En -00 som har gått strax under 2400 helt original vid inköp, två ägare. Köptes för 58000:- värd var enda krona!
Ni som har satt dit undertail... hur gjorde ni med låset till cutsen?
Mvh
Hej hopp igen, en till fundering...
Ibland när jag varit ute och kört så har jag sett stänk av kylarvätska på ramen ovanför påfyllningslocket på kylaren. Borde inte expansionskärlet ta hand om trycket eller är det knas med påfyllningslocket?
Mvh
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |