MRJaggu
Gudomlig sporthojare
Mufselibabba
Idag på Bulten; Twins?!
View attachment 390547
Tjena!
Även jag får väl titta in här som ägare till en Honda VTR1000 SP1 -01
View attachment 391265
Helt original och orörd förutom ljuddämparna som öppnats och rensats på innehållet, samt uppsnyggad bakdel.
Tänkte höra med er, vad kör ni för oljor i era maskiner?
Hittills kört Motul 10-40w, vad tycker era maskiner om?
Tjena!
Även jag får väl titta in här som ägare till en Honda VTR1000 SP1 -01
View attachment 391265
Helt original och orörd förutom ljuddämparna som öppnats och rensats på innehållet, samt uppsnyggad bakdel.
Tänkte höra med er, vad kör ni för oljor i era maskiner?
Hittills kört Motul 10-40w, vad tycker era maskiner om?
Välkommen till finrummet och grattis till en fin hoj
Kör Castrols dyraste, 10-40w
Det är inte helt lätt med tanke på att bara 20st togs in till Sverige med den färgsättningen. Både jag och Fazerfun gav till slut upp och importerade våra från GB. Jag önskar dig välkommen tillbaka till dina sinnens fulla bruk, och lycka till! Ser jag något intressant hör jag av mig.
Tack Det smärtar mig en idag att jag sålde Sp2 an (Dårskap)Men jag vet var den finns kanske ska ringa upp å kolla läget Import har studerats främst tyskland,men okunskap i hantering köp mm har hållt mig tillbaka.. Svensksålt är ju rätt gott.. men men väntar ju inte hur länge som helst
Tanken på att sälja har slagit mig några gånger, men jag kan inte riktigt med det. Det ser ut som du har min gamla firestorm, fungerar den bra fortfarande? Var det du som köpte den av mig?
Hej! Ja det är jag som har din gamla storm,köpte den av en kille i Hässleholm.. Den fungerar grymt bra, jag har byt en hel del saker och fräschat upp den så den är i mintcondition Den var inte jätte dåligt skick innan heller iofs, men brukar balla ur som vanligt.. Grym Sp2 du har MIN GAMLA
Du köpte den av min jobbarkompis
Men seriöst vet att det inte är lätt å sälja , men funderar på det. Ja intresse finns om du beslutar dig i alla fall.. Har alltid fantiserat och drömt om å få återse min stora kärlek, efter frugan förstås
Hur är statusen på din hoj då? Har du fixat mycket med den?
(Nytt kåpset och inga sebring titan dämpare ser jag på bilden från bankörningen)
Nä nu ska jag gå in i ditt garage å dräggla lite igen
Ha det gott
Ps SÄLJ
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |