Newton Heath
Ny medlem
haha, vilket sammanträffande =)
Ser ut som du fixat bucklan på röret till sliponet eller är det dolt under magkåpan? Den uppkom när systemet satt på en annan hoj som f-bolaget löste in
Jag har knappt kört 300mil gissar jag sen jag köpte den för 4 år sedan, dyra mil kan man säga...
Det jag gjort är kinakåporna som du sett( de sitter inte på längre)
Öhlins bakdämpare
Durbahn luftburk
Pair och flapper-moddar gjorda
Dynojet III USB installerat
Akra modifierat enligt Durbahn 2-1 system
Avgasfäste utan fotpinnar
Renthal Ultralight drev 15/42 med Renthal 520 kedja
Speedohealer
Även skyddet för framdrevet är urkapat för att likna Edwards 02a (kapade inte original utan köpte ett extra)
Ett extra hjul set från en SP1 för bandäck.
Kanske har missat nåt
Jag tror den har gått 60 mil mellan de senaste besiktningarna...
Nej bucklan är kvar har, inte brytt mig om det..
Jag har försökt hålla efter den så gott det går Dock inga större modifieringar, mest slitagedelar jag bytt
Sving samt fotpinnar är uppolerat (förre ägare gjort) men krävs en del putsande riktigt snyggt enl mig
Bytt R/R till mosfet
Byggt HID Projektor till ljuset,så nu ser man i mörker
Doubble Bubble
Öhlins fjädrar i gafflarna fram
Bytt tankpad HRC
Kamkedjesträckarna byttes direkt
Det är väl det som gjorts sen du ägde den tror jag ,säkert glömt nått..
Tänkte uppgraderat bromsarna och dämparn bak men va faan nu är jag ju bytas sugen ju
Så jämfört med dig har kanske inte gjorts så mycket om man tänker efter..
När jag köpte sp n hade den gått 600 mil,köpte den i oktober gissa om den vintern var lång..
Tror den gått 1200 mil när jag sålde den lite kuriosa
Men du har verkar skött den bra va man kan läsa å se på korten..
Nej ibland är det svårt å få ihop tiden, har själv ibland kolosalla problem å få tid till hojen. Har ju varit i Norge
2 år i rad med vtr klubben så då får man åka av sig lite
Last edited: