Honda SP1-tråden

SwePatrik

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
00, Honda, SP1
Är säkert också på spec ifall det blir i Sthlm:fyllisar

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
6. Abethebabe (Falkenberg?)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
SP1 och SP2 TRÄFFEN 2009 "TYRESÖ"

Tjena alla Honda raiders!

Jag tror det kanske blir enklast att ha träffen i Stockholm också! Tyresö är föreslaget! Vad säger vi om veckorna V25.26,27 eller kom med förslag! Vi är just i skrivandet stund 10st säkra Spetta ägare. :)

Senaste Update Listan.

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
6. Abethebabe (Falkenberg?)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Italien skulle jag personligen undvika, min erfarenhet av bilar är inte god, det slits ganska mkt på fordonen där.
Slå nu till på en englandshoj! ;)

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Italien skulle jag personligen undvika, min erfarenhet av bilar är inte god, det slits ganska mkt på fordonen där.
Slå nu till på en englandshoj! ;)

nja englandshojarna börjar nu krypa uppåt i pris, inköpsprisköp, hemfrakt fr. england, transsport från stockholm-falkenberg och en regbesiktning blir lika dyrt som att köpa en på hemmaplan, men det kommer, kom ut en silvrig igår men det är ju FEL färg:huvet

[QUOTE=fazerfun;4101095]Men kom igen nu Abbe....ska du inte ha en hoj till sommaren??:tummenupp

det kommer marcus, är du hemma idag med? om ja så kan du väl hålla span åt mig ok:)

nja englandshojarna börjar nu krypa uppåt i pris, inköpsprisköp, hemfrakt fr. england, transsport från stockholm-falkenberg och en regbesiktning blir lika dyrt som att köpa en på hemmaplan, men det kommer, kom ut en silvrig igår men det är ju FEL färg:huvet

[QUOTE=fazerfun;4101095]Men kom igen nu Abbe....ska du inte ha en hoj till sommaren??:tummenupp

det kommer marcus, är du hemma idag med? om ja så kan du väl hålla span åt mig ok:)

förresten!

ingen som är sugen på ett larm till sin spetta? har några kvar men dom går åt allt eftersom så först till kvarn, skulle ngn vara sugen och jag har slut på dom så har jag möjlighet att få tag på fler:tummenupp

kolla länken nedan

Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Larm har jag redan köpt av dig!
Tyresö funkar fint för mig oxå! Tror att alla veckor skulle funka för mig! Finns det möjlighet till övernattning så kan vi ju ta nån öl eller så på kvällen.... Tjejer kan vara trevliga...

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Larm har jag redan köpt av dig!
Tyresö funkar fint för mig oxå! Tror att alla veckor skulle funka för mig! Finns det möjlighet till övernattning så kan vi ju ta nån öl eller så på kvällen.... Tjejer kan vara trevliga...

med respekt för min sambo så undnbedes all sorts kontakt med lössläppta stockholmshonor vänligen men bestämt, den enda hon(d)a jag kommer att vänstra med är min kommande Spetta:hihi

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
med respekt för min sambo så undnbedes all sorts kontakt med lössläppta stockholmshonor vänligen men bestämt, den enda hon(d)a jag kommer att vänstra med är min kommande S(b)etta:hihi

Antar att du redan sett denna: http://www.blocket.se/vi/20928198.htm?ca=10_s Tycker den är fin! KÖP!!!! Så kan vi byta ditt högdragna mot mina low levels micron....:tummenupp :krama

Hade gått väldigt lite oxå! Liye kul att inte ha en hoj som så många andra har! Jag har en extra uppsättning röda kåpor som vi kanske kan göra nått byte eller så?!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Antar att du redan sett denna: http://www.blocket.se/vi/20928198.htm?ca=10_s Tycker den är fin! KÖP!!!! Så kan vi byta ditt högdragna mot mina low levels micron....:tummenupp :krama

Hade gått väldigt lite oxå! Liye kul att inte ha en hoj som så många andra har! Jag har en extra uppsättning röda kåpor som vi kanske kan göra nått byte eller så?!

är dina extrakåpor fräscha å så? som sagt gillar ju inte högdraget på spettor så ett byte skulle vara av intresse isf kanske man skulle ringa killen:tummenupp återkommer senare

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
är dina extrakåpor fräscha å så? som sagt gillar ju inte högdraget på spettor så ett byte skulle vara av intresse isf kanske man skulle ringa killen:tummenupp återkommer senare

Det finns nån liten repa men inte genom färgen, och nån repa på dekalerna men tror att det går att byta ut bara dekalerna... Har svart dekalark som man kan göra egna eller likadana som original.... Allt går att fixa på nått sätt!!!
Tycker att även om det är "fel" färg på den verkar den fin i skicket och har gått väldigt lite!!! Det går säkert att pruta lite med då den finns på en ö.... Ring honom och prata, det kan ju inte skada iaf!! Lycka till!!!!:tummenupp

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Måste dela med mig lite...fick fler bilder på hojen från handlaren, visade sig att hojen är utrustad med växelindikator, alltid kul med små påskägg!:tummenupp

Kul överraskning..! :tummenupp Den blir jag faktiskt lite avis på... :huvet :krama Vet inte hur många gånger jag försökt växla upp från 5:an till 6:an, bara för att upptäcka att 6:an redan ligger i... :D

//Flying Finn

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...