Honda SP1-tråden

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
jupps har snackat med killen och lämnat ett bud! men fan asså, silver, det känns inte riktigt rätt:confused:

Det kommer kännas rätt när du kör den!!!! Kan vara lite kul att inte ha samma färg som 95% av alla SP1:eek:r...:rolleyes: Vi kanske kan komma överrens om nått ska du se....

Den ser ut att ha stålomspunna bromslangar fram oxå...:tummenupp

Last edited:

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
intressant med en träff.... kanske har 2 sp-åkare till den träffen.... måste få veta när var och hur bara.....

bor i närheten av stan så platsen passar utmärkt.... men har ett lite knepigt jobb så vi jobbar en hel del.. så vecka vore bra att veta åxå....

kul initiativ annars:tummenupp

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
intressant med en träff.... kanske har 2 sp-åkare till den träffen.... måste få veta när var och hur bara.....

bor i närheten av stan så platsen passar utmärkt.... men har ett lite knepigt jobb så vi jobbar en hel del.. så vecka vore bra att veta åxå....

kul initiativ annars:tummenupp

Sp2 repsol style?! Hmmm har du någon bild på din hoj?! :rolleyes:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
[YOUTUBE-ID]N8VorqLfLto&feature=related[/YOUTUBE-ID]

här ska ni få höra på ngt smarrigt:Bugar

Jesperado

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Honda VTR1000 SP1 -00
Jag har förresten två bilder tagna med mobiltelefonkamera. En tagen där jag hämtade den och en tagen när jag fått hem den.
Provköra sporthoj i vinterväglag är alltid spännande... :gnissla

Bifogat

• SP1.jpg
    SP1.jpg
    138.2 KB · Visningar: 66
  • SP1b.jpg
    SP1b.jpg
    134.9 KB · Visningar: 70

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Tack!

Tack! Bilder kommer så fort jag tagit hem den. Just nu står den i en polares garage medan jag bygger om mitt förråd till mc-garage.

Skriv upp dig på våran SP1 träff som vi ska ha ganska snart!!!:banana

Snygg!!! Det ska sitta gummidistanser i hålen på skjutspinnarna som sedan hängarna ska sitta genom med en bult så att säga....

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag har förresten två bilder tagna med mobiltelefonkamera. En tagen där jag hämtade den och en tagen när jag fått hem den.
Provköra sporthoj i vinterväglag är alltid spännande... :gnissla

var det den som låg ute i förra veckan för 62´ men såld för 59´

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Den där knep jag! :banana
Fästena till ljuddämparna medföljde löst. :tummenupp

STORT GRATTIS!!! Du kommer inte att ångra dig! :tummenupp

Har kikat runt på våra hojar och undrar; Fanns det olika färger att välja på när det gäller fälgar och nav på bromsskivorna? På hojar med svarta fälgar sitter det svart nav. En del hojar har guldcentrum på skivorna, min t.ex...Mina fälgar är omlackerade men jag har sett flera spettor med guldfälgar. De gula fälgarna lär också vara en Limited Edition variant? Eh?

Enlighten me please, kan vara kul att veta

Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
STORT GRATTIS!!! Du kommer inte att ångra dig! :tummenupp

Har kikat runt på våra hojar och undrar; Fanns det olika färger att välja på när det gäller fälgar och nav på bromsskivorna? På hojar med svarta fälgar sitter det svart nav. En del hojar har guldcentrum på skivorna, min t.ex...Mina fälgar är omlackerade men jag har sett flera spettor med guldfälgar. De gula fälgarna lär också vara en Limited Edition variant? Eh?

Enlighten me please, kan vara kul att veta

har aldrig hört nått om nån limited edition....?!:va Det kan ha att göra nått med årsmodeller eller vart den är tillverkad eller för vilken marknad det är gjord för.... Eller så tog dom svarta slut och det blev guld på dom andra bara....:confused:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
har aldrig hört nått om nån limited edition....?!:va Det kan ha att göra nått med årsmodeller eller vart den är tillverkad eller för vilken marknad det är gjord för.... Eller så tog dom svarta slut och det blev guld på dom andra bara....:confused:

fan gotlänningen blir en hård nöt å knäcka!!! men jag jobbar vidare med honom:tummenupp han vill ha till slutet på veckan på sig att fundera över mitt bud, han vill trots allt ha runt 59-60K och jag menar att det kan han direkt glömma att han får:va

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati