Honda SP1-tråden

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
jag skojade åsså när jag skrev 60K menade 30K vsa:hihi

Buuuuuuu den var dålig :arsele Men jag va allvarlig när det gällde priset men den kommer aldrig att säljas :blah Men om bubben tror att han kan få en spetta för 30K så får du nog vända dig om och sova vidare :trött

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Buuuuuuu den var dålig :arsele Men jag va allvarlig när det gällde priset men den kommer aldrig att säljas :blah Men om bubben tror att han kan få en spetta för 30K så får du nog vända dig om och sova vidare :trött

du hade ju nosat upp en spetta åt mig, när får man numret till killen??? det har gått några dagar nu:rolleyes: sen på nått sätt känns det som att jag är lite äldre än dig bubben, jag var allvarlig när det gällde priset, jag vill inte ha din sönderkörda spetta den ser ju för jävla sliten ut på bilderna:gnissla

Last edited:

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
du hade ju nosat upp en spetta åt mig, när får man numret till killen??? det har gått några dagar nu:rolleyes: sen på nått sätt känns det som att jag är lite äldre än dig bubben, jag var allvarlig när det gällde priset, jag vill inte ha din sönderkörda spetta den ser ju för jävla sliten ut på bilderna:gnissla

Jag återkommer när jag får nr, jag väntar på det också!!:tummenupp Det kommer vara det första jag gör Abbe......Taa det luungt GUBBEN:rofl :rofl :rofl

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Jag återkommer när jag får nr, jag väntar på det också!!:tummenupp Det kommer vara det första jag gör Abbe......Taa det luungt GUBBEN:rofl :rofl :rofl

Får ju snart köpa något annat. SP1 börjar ju bli en dussinhoj. ;)

Igår var det två stycken på Hället i Peking .:tummenupp

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08

Passa på och agera nu när Abbe är på...annars funderar han och räknar och funderar och räknar....:D :D

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Passa på och agera nu när Abbe är på...annars funderar han och räknar och funderar och räknar....:D :D

nja vete fan om Mrtwins hoj är fin nog för mig, tycker den ser allmänt repig å misskött ut, letar spetta som är i mint condition;)

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
När kommer träffen bli av? Helgen v27?! Lördagen den 4 juli och söndagen den 5 juli?! Vad tror ni om det?!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
sådär då var man med hoj, en röd/svart spetta är på väg hemåt:banana

en liten teaserbild:tungan

Bifogat

• sp1.jpg
    sp1.jpg
    8.5 KB · Visningar: 172
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Grattis!! hur när var!???:brinnerup Ringde du upp killen i Norrköping:va

jo fö fan, pratade med honom men vi bestämde att han trots allt ville behålla hojen. nu väntar 3 veckor av olidlig längtan:huvet :D men jag lär sova gott inatt av bara tanken:tungan

passar även på att beställa 2 moto gp-rör av säljaren, ska enligt säkra källor låta nått så jävulskt brutalt, blir det ngn träff i stockholm lär ni som kommer får era fiskar varma, medtag hörselproppar:hihi

kolla länken å klicka på gallery samt motogp:tummenupp

http://www.2t-r.com/

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Var och kikade på "den chipstrimmade 180 hk" maskinen igår som såldes på Blocket till en polare. Mycket hoj för pengarna, men ändå väldigt misshandlad. Priset var dock sjukt bra, så Henke har fått sig en fin banhoj för en spottstyver! :tummenupp

Bl.a Yoshi helsystem är aldrig fel....

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Var och kikade på "den chipstrimmade 180 hk" maskinen igår som såldes på Blocket till en polare. Mycket hoj för pengarna, men ändå väldigt misshandlad. Priset var dock sjukt bra, så Henke har fått sig en fin banhoj för en spottstyver! :tummenupp

Bl.a Yoshi helsystem är aldrig fel....

Det får han nog inte åka bana med pga ljudvolym.... Sälja?!

sådär då var man med hoj, en röd/svart spetta är på väg hemåt:banana

en liten teaserbild:tungan

England..... Såg du den jag skickade?! Pris? Mil? Berätta nu.....:tummenupp

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Surt att höra Klasse, hoppas du kommer igen!

Bara att gratulera Abbe!

jupp hoppas att det blir bra, beställde även nya moto gp pipor till den nu, eller som dom skriver på hemsidan, they sounds as mean as they look:D :banana

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati