fazerfun
Gudomlig sporthojare
Citat:
Inskickat av SACCE
japp det stämmer....
Det är inte Dannes gamla rödsvarta väl? Pansarvagnen här på SH?
jopp....
Ok, juste. Köpte min spetta av honom nämligen
Citat:
Inskickat av SACCE
japp det stämmer....
Det är inte Dannes gamla rödsvarta väl? Pansarvagnen här på SH?
jopp....
Ingen som har en PowerCommander på hatthyllan??
satte ihop det sista idag.... och testade.... mumma vad gott det var... blev bara en kilometer kanske men... oj.... vad gott....
Tjena Boys!
En lite titt på Träfflistan Tyresö 2009! Fazerfun har fått uppdraget att kolla om han kan fixa "Lokal,en fin fin gräsmatta, och någonstans man kan grilla hoppas närheten av den tilltänkta lokalen!
Vill också passa på och fråga dig Fazerfun!! HUR GÅR DET MED DINA PLANER Vi är ett gäng som med spänning väntar på ett bra svar
Senaste Update Listan.
1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
6. Abethebabe (Falkenberg?)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)
PS/ Ha en trevlig helg och kör förståndigt där ute
satte ihop det sista idag.... och testade.... mumma vad gott det var... blev bara en kilometer kanske men... oj.... vad gott....
FINT!!!! MEN jag tycker du skulle lacka okhållarna svarta fram och bak samt skjutspinnarna, fotpinnarna och staget till toppkåpan svarta oxå!!! Då skulle dom smälta in mera i hojen!!!
Blev jävligt fin!!!! Avis
Tjena Boys!
En lite titt på Träfflistan Tyresö 2009! Fazerfun har fått uppdraget att kolla om han kan fixa "Lokal,en fin fin gräsmatta, och någonstans man kan grilla hoppas närheten av den tilltänkta lokalen!
Vill också passa på och fråga dig Fazerfun!! HUR GÅR DET MED DINA PLANER Vi är ett gäng som med spänning väntar på ett bra svar
Senaste Update Listan.
1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)
Hola. Varit en del på jobbet senaste tiden = färre inlägg i denna glödheta tråd.
Vad gäller träffen så skulle jag vilja ha några datum att bolla med. När i tiden pratar vi?
"Lokalen" är fö ingen barack utan en kompis villa med STOOOORT garage och alla partyfaciliteter. Han reser en hel del och har inget emot att kåken används så länge det är av en mogen publik med ett uttalat intresse för (and i quote): "motorer och kvinnor. Jag lånar inte ut kåken till någon syjunta" (end quote).
Så...när i kalendern verkar vettigt?
Som originaltorsk måste jag faktiskt krypa till korset...skitsnygg hoj
Härligt att det är fler som är gratis reklampelarna för allehanda oljebolag
Hola. Varit en del på jobbet senaste tiden = färre inlägg i denna glödheta tråd.
Vad gäller träffen så skulle jag vilja ha några datum att bolla med. När i tiden pratar vi?
"Lokalen" är fö ingen barack utan en kompis villa med STOOOORT garage och alla partyfaciliteter. Han reser en hel del och har inget emot att kåken används så länge det är av en mogen publik med ett uttalat intresse för (and i quote): "motorer och kvinnor. Jag lånar inte ut kåken till någon syjunta" (end quote).
Som originaltorsk måste jag faktiskt krypa till korset...skitsnygg hoj
Härligt att det är fler som är gratis reklampelarna för allehanda oljebolag
det var ngn som var inne på veckorna 27.28, hade iaf passat mig ypperligt då jag har semester dessa veckor samt en bit att åka, antar att ni stockholmare har lättare att anpassa er till i princip vilken helg som helst
jag vill även passa på att varna lite för denna hoj!
http://www.blocket.se/vi/20982091.htm?ca=20_s
skicka pm så får ni veta varför, vill inte hänga ut honom med en text här!
Hej Igen!!
Vad säger vi om V27 eller 28 Där har vi 2st veckor som dom flesta skulle kunna vara med och ha kul Vi kanske ska satsa på dessa veckor så får vi se hur långt vi kommer i planeringen,det är ju alltid en start eller hur BOYS Så Mr Fazerfun sikta in dig på dessa veckor.....Eller har någon annan ett bättre förslag så fram med dom det är inte meningen att jag skall bestämma över allas huvuden
Senaste Update Listan.
1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)
grabbar grabbar för bövelen! finns det verkligen ingen här som vet om ngn som skall sälja sin spetta?
Kanske..
Fast den e inte röd lr orginal..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring