Honda SP1-tråden

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Ingen som har en PowerCommander på hatthyllan??

Här hittar du nya iaf!!!!
E105-411 Power Commander III-usb HONDA VTR1000 SP1 00-01 3794:-

Jag köpte en sån och den fungerar bra!!:tummenupp

Hur blir det med lokalen i tyresö då fazerfun?!

Last edited:

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
satte ihop det sista idag.... och testade.... mumma vad gott det var... blev bara en kilometer kanske men... oj.... vad gott....

Bifogat

• IMAGE_042.JPG
    IMAGE_042.JPG
    177.9 KB · Visningar: 82

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
SP1 och SP2 TRÄFFEN 2009 "TYRESÖ"

Tjena Boys!

En lite titt på Träfflistan Tyresö 2009! Fazerfun har fått uppdraget att kolla om han kan fixa "Lokal,en fin fin gräsmatta, och någonstans man kan grilla hoppas närheten av den tilltänkta lokalen!

Vill också passa på och fråga dig Fazerfun!! HUR GÅR DET MED DINA PLANER :va Vi är ett gäng som med spänning väntar på ett bra svar :hihi

Senaste Update Listan.

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
6. Abethebabe (Falkenberg?)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)

PS/ Ha en trevlig helg och kör förståndigt där ute :nicka

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
satte ihop det sista idag.... och testade.... mumma vad gott det var... blev bara en kilometer kanske men... oj.... vad gott....

FINT!!!!:tummenupp MEN jag tycker du skulle lacka okhållarna svarta fram och bak samt skjutspinnarna, fotpinnarna och staget till toppkåpan svarta oxå!!! Då skulle dom smälta in mera i hojen!!! :krama

Blev jävligt fin!!!! Avis:gnissla

Last edited:

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
FINT!!!!:tummenupp MEN jag tycker du skulle lacka okhållarna svarta fram och bak samt skjutspinnarna, fotpinnarna och staget till toppkåpan svarta oxå!!! Då skulle dom smälta in mera i hojen!!! :krama

Blev jävligt fin!!!! Avis:gnissla

mnjae.... har tänkt tanken.... men efter mycket vägande fram och tillbaka så kom jag fram till att det blir för mycket svart för min smak....
men tack!:tummenupp

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Tjena Boys!

En lite titt på Träfflistan Tyresö 2009! Fazerfun har fått uppdraget att kolla om han kan fixa "Lokal,en fin fin gräsmatta, och någonstans man kan grilla hoppas närheten av den tilltänkta lokalen!

Vill också passa på och fråga dig Fazerfun!! HUR GÅR DET MED DINA PLANER :va Vi är ett gäng som med spänning väntar på ett bra svar :hihi

Senaste Update Listan.

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)

PS/ Ha en trevlig helg och kör förståndigt där ute :nicka

Hola. Varit en del på jobbet senaste tiden = färre inlägg i denna glödheta tråd.

Vad gäller träffen så skulle jag vilja ha några datum att bolla med. När i tiden pratar vi?

"Lokalen" är fö ingen barack utan en kompis villa med STOOOORT garage och alla partyfaciliteter. Han reser en hel del och har inget emot att kåken används så länge det är av en mogen publik med ett uttalat intresse för (and i quote): "motorer och kvinnor. Jag lånar inte ut kåken till någon syjunta" (end quote).

Så...när i kalendern verkar vettigt?

Som originaltorsk måste jag faktiskt krypa till korset...skitsnygg hoj:tummenupp :tummenupp

Härligt att det är fler som är gratis reklampelarna för allehanda oljebolag :D :D :D

Last edited:

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Hola. Varit en del på jobbet senaste tiden = färre inlägg i denna glödheta tråd.

Vad gäller träffen så skulle jag vilja ha några datum att bolla med. När i tiden pratar vi?

"Lokalen" är fö ingen barack utan en kompis villa med STOOOORT garage och alla partyfaciliteter. Han reser en hel del och har inget emot att kåken används så länge det är av en mogen publik med ett uttalat intresse för (and i quote): "motorer och kvinnor. Jag lånar inte ut kåken till någon syjunta" (end quote).

Jag är sååå himla sugen på att dyka upp på träffen..! :yoparty
Men vet inte riktigt vilket som är bäst med tanke på "jouren" innan midsommar eller heltidssysslan efter... :rolleyes:
Men jag tror att det bästa för min del är sista helgen i maj (30-31/5) eller senare i sommar (typ slutet av juli el. början av augusti). :tummenupp :)

My 2 cents :brinnerup

//Flying Finn

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

Som originaltorsk måste jag faktiskt krypa till korset...skitsnygg hoj:tummenupp :tummenupp

Härligt att det är fler som är gratis reklampelarna för allehanda oljebolag :D :D :D

det var ngn som var inne på veckorna 27.28, hade iaf passat mig ypperligt då jag har semester dessa veckor samt en bit att åka, antar att ni stockholmare har lättare att anpassa er till i princip vilken helg som helst:)

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Last edited:

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Gilles fotinnar anyone?

Har fått fatt på Gilles fotpinnar till Spettan. Nån som har några erfarenheter av dessa?

Jag tillhör skaran som går igång på Billet alu, så detta blir klockrent på min röda skönhet!

Vilken färg tror ni det blev?? :hihi

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
SP1 och SP2 TRÄFFEN 2009 "TYRESÖ"

Hej Igen!!

Vad säger vi om V27 eller 28:va Där har vi 2st veckor som dom flesta skulle kunna vara med och ha kul:) Vi kanske ska satsa på dessa veckor så får vi se hur långt vi kommer i planeringen,det är ju alltid en start eller hur BOYS:tummenupp Så Mr Fazerfun sikta in dig på dessa veckor.....Eller har någon annan ett bättre förslag så fram med dom det är inte meningen att jag skall bestämma över allas huvuden:rolleyes:

Senaste Update Listan.

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)

PS/ Ha en trevlig helg och kör förståndigt där ute

Last edited:

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
bara spika ett datum.... tror inte att du kommer hitta ett datum då ALLA kan...

man får försöka klippa och klistra i vardagen så att säga.... som det är nu blir det varken hackat eller malet....

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
för er som bor i stockholm alt i närheten borde i princip vilken vecka som helst funka, men vi som har en bit å åka kan få det lite tajt, jag har som sagt semester v 27-28 så för mig e ngn av veckoslute dessa veckor bra! razorback vet jag inte hur han har det, antar att vi samåker upp isf:)

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Hej Igen!!

Vad säger vi om V27 eller 28:va Där har vi 2st veckor som dom flesta skulle kunna vara med och ha kul:) Vi kanske ska satsa på dessa veckor så får vi se hur långt vi kommer i planeringen,det är ju alltid en start eller hur BOYS:tummenupp Så Mr Fazerfun sikta in dig på dessa veckor.....Eller har någon annan ett bättre förslag så fram med dom det är inte meningen att jag skall bestämma över allas huvuden:rolleyes:

Senaste Update Listan.

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
8. Softishman (Uppsala)
9.JSH (Uppsala)
10. Fazerfun (Stockholm)
11.swepatrik (Stockholm)

PS/ Ha en trevlig helg och kör förståndigt där ute

TYRESÖ????:confused:
Finns det nån bana där??:va

Vad hände med en sammankomst på Mantorp??:(

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
grabbar grabbar för bövelen! finns det verkligen ingen här som vet om ngn som skall sälja sin spetta?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati