Vet inte varför du behöver det, men en mycket bättre utgångspunkt än orginalinställningarna är vad den engelska tidningen Performance Bikes rekommenderar efter noggranna tester:
Fram:
Komp: 15 klick ut
retur: 5 klick ut
förspänning 1 linje synlig
sänk framändan genom att höja upp gaffelbenen 8mm
Bak:
komp: 14 klick ut
retur: 2 varv tillbaka från helt inskruvad
förspänning: läge 4
Höj bakändan genom att lägga en 4mm distans mellan bakdämparens övre fäste och ramen.
Har använt dessa inställningar med mindre modifieringar och det funkar *mycket* bättre än standard. Speciellt höjning/sänkning rekommenderas.
Kan även passa på att rekommendera ett holländskt forum där mycket smått och gott finns att hitta (iofs en del på nederländka men ändå...):
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/225833/VTR-SP-12-Topic-Part-15-1.html
Såg också att senaste numret av Performance Bikes innehöll ett sport-twin test med bl.a. SP1 mot Ducati 1198s... Någon som läst???
/m