Slappa
Rage closed inside!
Gör revolutionska bara övertala regeringen här hemma att vi behöver en sp1:a
Gör revolutionska bara övertala regeringen här hemma att vi behöver en sp1:a
Jag har Alien moto's kåpor. Helt ok till priset men kräver puts o slip om de skall bli 100 för en vacker lackering.Hallå på Er!
Skall väl handla kraschkåpor till hojen...
Jag har Alien moto's kåpor...
Kom på en sak till... Skall du ha "köraoklotapuckar"... så kommer de urtagen precis i skarven...Tack för svaret!
Tänkte inte på det med fasning...!
Kom på en sak till... Skall du ha "köraoklotapuckar"... så kommer de urtagen precis i skarven...
Nej, det är ingen fara, hålet hamnar mellan skruvarna som håller ihop dem.Ahhh, men det blir inte fladdrigt?...
Nej, det är ingen fara, hålet hamnar mellan skruvarna som håller ihop dem....
Är det vår nu då?
..nej det var det inte...
Va ute o pillade lite på nya favoriten i garaget... Jag har ju knappt kört med den än så jag vet inte allt om hur den uppför sig.
Men jag la märke till alla detaljer som skiljer den från tex min 2 år nyare blade (såld).
Allt går att justera och är lätt att fatta, bara läsa i instr boken. Hög finish på allt och överdimensionerat så det förslår. Inte konstigt att honda tog ut ca: 30k mer för den cykeln när man ser det här, man sitter även bättre på den gämfört med bladen, känns mer som att "sitta i motorcykeln" och ställningen känns mer rätt, tanken känns perfekt utformad (iaf för mina kycklinglår). Ska utverdera körningen så fort saltet regnat bort från vägarna....Ljudet har jag redan bestämt mig ... 5 av 5
'Det var en billig i stockholm för någon vecka sen, vem köpte den?
Ingen här eller?..
En -00 med strax över 2000mil
Jag ska ta lite kort med min ubermobilkamera så fort det ljusnar lite
Nu har jag fotat:
Kom på att hugger kanske inte var original heller...
Ja just de, du har rätt Fazerfun. Men har kanske sett 30% av alla SP1 med dessa klistermärken. Verkar som man fick med dom i tillbehörslådan till alla nya SP1r och så sattes dom fast på lillens cykel eller glömdes bort.
Det kan väl knappast va så att alla slitit bort dom.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|