fazerfun
Gudomlig sporthojare
VIP Gäst! det gillar jag haha!!
Prospect chapter Du är dessutom den enda jag träffat irl, iaf så vitt jag vet.
VIP Gäst! det gillar jag haha!!
välkommen! Vill du vara med på SP1/2 träffen vi ska ha den 3 juli?
Ok mannen, det är helt i sin ordning
Kanon Klasse, räknade faktiskt kallt med det
Uppdaterad....
När: Fredag 3 juli
Var: hos undertecknad i Huddinge, söder om stan. Ni som kommer e4/e20 behöver alltså inte åka runt eller genom stan. Har gott som sängplatser (såvida man inte har Hästens krav på underlaget). Garage finns också
Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste såvida inte lokalbefolkningen varit ute och sandat eller dieslat ett antal strategiska kurvor....
Mat: ja. Ta med er det ni vill äta/grilla. Dricka mm fixar jag så splittar vi kostnaden broderligt.
Övrigt: Glöm inte kameror för att föreviga eventet
Vilka: So far...
1. Softishman
2. Fazerfun
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore (VIP-gäst)
6. Roger_SWE
7. A©
Mr Twin hänger lite i luften känns det som...har det göra med att jag såg en annons på en rätt fin SP1 på Blocket? Vad händer Morgan, ska du börja åka Virago?
Nää jag är på!! Kommer jag inte med 1:an så kommer jag med 2:an man kan inte hålla något hemligt för er grabbar ni har ju ögon som örnar! Vill bara säga att jag tror att det kommer att bli riktigt trevligt på träffen och att man möter likasinnade! Undrar bara.. vi kan väl ta och shopa när vi kommer upp till stora huvudstaden, känns lite onödigt att ta med sig grillbiten från Norrköping den hinner ju att både tina och få ett liv
Om festfixaren (fazerfun) även står bakom inbjudan så tackar jag gärna ja.
Ett gäng med så bra smak när det gäller hojar borde ju även vara ganska trevliga i övrigt.
Because first impressions ...last
Du måste våga välja växel! Sen ska du se att grillbiten fortfarande är frusen när du kommer fram. Du åker ju Honda - for heavens sake!
Hmm Lill chicken Du hänger väl på!? Det kommer att bli roligt,Du behöver inte vara blyg jag har inte träffat varken dig eller dom andra. HÄNG PÅ vettja Varför dyker du inte upp på våra träffar i Norrköping??
Nää jag är på!! Kommer jag inte med 1:an så kommer jag med 2:an man kan inte hålla något hemligt för er grabbar ni har ju ögon som örnar! Vill bara säga att jag tror att det kommer att bli riktigt trevligt på träffen och att man möter likasinnade! Undrar bara.. vi kan väl ta och shopa när vi kommer upp till stora huvudstaden, känns lite onödigt att ta med sig grillbiten från Norrköping den hinner ju att både tina och få ett liv
Shoppingen löser vi, bara du pallrar dig hit. Kul
Och jag tror inte jag är den enda som undrar varför du ska sälja pärlan? Och vad du ska köpa istället nu när du satt ribban så högt?
Va ute på den första ordentliga turen i helgen, kom på mig själv ett par gånger med att jag satt och log inne i hjälmen FY vilken härlig hoj.
Instämmer! Har en benägenhet att tröttna på mina hojar, och byter gärna och ofta för att stilla min nyfikenhet och prova något nytt. Men när det gäller min SP1 så är det en ny känsla som infunnit sig. Den är så jävla stabil och man blir bara mer och mer impad ju mer man kör med den. NIZE!!!
Va ute på den första ordentliga turen i helgen, kom på mig själv ett par gånger med att jag satt och log inne i hjälmen FY vilken härlig hoj.
loste det sig med zulans bakdel, har han hamtat den
har pm:at honom men han har inte svarat. Kan du pm:a hans tel.nr så ska jag ringa honom!
har du fått ordning på FI-problemet??
tjena!
Ska bara säga att zulan inte har något internet för tillfället,kommer nog igång om ca 8-10 dagar.
Så då får vi la boka en resa till Falkenberg å köra en runda,sen ses vi på falken i sommar oxå.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|