Honda SP1-tråden

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Ok mannen, det är helt i sin ordning :tummenupp

Kanon Klasse, räknade faktiskt kallt med det :tummenupp

Uppdaterad....

När: Fredag 3 juli
Var: hos undertecknad i Huddinge, söder om stan. Ni som kommer e4/e20 behöver alltså inte åka runt eller genom stan. Har gott som sängplatser (såvida man inte har Hästens krav på underlaget). Garage finns också
Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste såvida inte lokalbefolkningen varit ute och sandat eller dieslat ett antal strategiska kurvor....
Mat: ja. Ta med er det ni vill äta/grilla. Dricka mm fixar jag så splittar vi kostnaden broderligt.
Övrigt: Glöm inte kameror för att föreviga eventet
Vilka: So far...
1. Softishman
2. Fazerfun
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore (VIP-gäst)
6. Roger_SWE
7. A©

Mr Twin hänger lite i luften känns det som...har det göra med att jag såg en annons på en rätt fin SP1 på Blocket? Vad händer Morgan, ska du börja åka Virago? :D

Nää jag är på!! Kommer jag inte med 1:an så kommer jag med 2:an:huvet man kan inte hålla något hemligt för er grabbar ni har ju ögon som örnar!:tummenupp Vill bara säga att jag tror att det kommer att bli riktigt trevligt på träffen och att man möter likasinnade! Undrar bara.. vi kan väl ta och shopa när vi kommer upp till stora huvudstaden, känns lite onödigt att ta med sig grillbiten från Norrköping den hinner ju att både tina och få ett liv:tungan

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Nää jag är på!! Kommer jag inte med 1:an så kommer jag med 2:an:huvet man kan inte hålla något hemligt för er grabbar ni har ju ögon som örnar!:tummenupp Vill bara säga att jag tror att det kommer att bli riktigt trevligt på träffen och att man möter likasinnade! Undrar bara.. vi kan väl ta och shopa när vi kommer upp till stora huvudstaden, känns lite onödigt att ta med sig grillbiten från Norrköping den hinner ju att både tina och få ett liv:tungan

Du måste våga välja växel! Sen ska du se att grillbiten fortfarande är frusen när du kommer fram. Du åker ju Honda - for heavens sake! :tummenupp

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Last edited:

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Du måste våga välja växel! Sen ska du se att grillbiten fortfarande är frusen när du kommer fram. Du åker ju Honda - for heavens sake! :tummenupp

Hmm Lill chicken :tungan Du hänger väl på!? Det kommer att bli roligt,Du behöver inte vara blyg jag har inte träffat varken dig eller dom andra. HÄNG PÅ vettja:krama Varför dyker du inte upp på våra träffar i Norrköping??:brinnerup

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Hmm Lill chicken :tungan Du hänger väl på!? Det kommer att bli roligt,Du behöver inte vara blyg jag har inte träffat varken dig eller dom andra. HÄNG PÅ vettja:krama Varför dyker du inte upp på våra träffar i Norrköping??:brinnerup

Haha...jag är där varannan helg. Nästan lika säkert som klockan slår tolv två gånger per dygn. Nästa lördag är det dags igen. :)

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08

Shoppingen löser vi, bara du pallrar dig hit. Kul :tummenupp

Och jag tror inte jag är den enda som undrar varför du ska sälja pärlan? Och vad du ska köpa istället nu när du satt ribban så högt? :)

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Shoppingen löser vi, bara du pallrar dig hit. Kul :tummenupp

Och jag tror inte jag är den enda som undrar varför du ska sälja pärlan? Och vad du ska köpa istället nu när du satt ribban så högt? :)

Jag har en SP2:a på gång,men vill bli av med pärlan först vill inte 2 hojar samtidigt!!:)

Dundermusen

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2006
Hoj
Letar
Va ute på den första ordentliga turen i helgen, kom på mig själv ett par gånger med att jag satt och log inne i hjälmen :) FY vilken härlig hoj.

Last edited:

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
hahaha... vet hur det e.....:tummenupp

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Va ute på den första ordentliga turen i helgen, kom på mig själv ett par gånger med att jag satt och log inne i hjälmen :) FY vilken härlig hoj.

Instämmer! Har en benägenhet att tröttna på mina hojar, och byter gärna och ofta för att stilla min nyfikenhet och prova något nytt. Men när det gäller min SP1 så är det en ny känsla som infunnit sig. Den är så jävla stabil och man blir bara mer och mer impad ju mer man kör med den. NIZE!!!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Instämmer! Har en benägenhet att tröttna på mina hojar, och byter gärna och ofta för att stilla min nyfikenhet och prova något nytt. Men när det gäller min SP1 så är det en ny känsla som infunnit sig. Den är så jävla stabil och man blir bara mer och mer impad ju mer man kör med den. NIZE!!!

loste det sig med zulans bakdel, har han hamtat den:confused:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
har pm:at honom men han har inte svarat. Kan du pm:a hans tel.nr så ska jag ringa honom!

har du fått ordning på FI-problemet??

han harr inte varit inloggad sedan den 17:e maj, men jag har skickat hans nummer till dig, ska även prova att ringa honom under dagen

RSV-Mike

jumjum
Gick med
3 Jan 2006
Hoj
Aprilia TV4R -11 APRC
tjena!
Ska bara säga att zulan inte har något internet för tillfället,kommer nog igång om ca 8-10 dagar.
Så då får vi la boka en resa till Falkenberg å köra en runda,sen ses vi på falken i sommar oxå.:tummenupp

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
tjena!
Ska bara säga att zulan inte har något internet för tillfället,kommer nog igång om ca 8-10 dagar.
Så då får vi la boka en resa till Falkenberg å köra en runda,sen ses vi på falken i sommar oxå.:tummenupp

yeseribop, när kommer ni, det är bankörning den 17:e, kommer ni då:banana

kan du hälsa zulan att rasorback har bakdelen som jag lånade av honom.

RSV-Mike

jumjum
Gick med
3 Jan 2006
Hoj
Aprilia TV4R -11 APRC
Visst det ska jag hälsa han.
Blir nog inte körning på falken innan semestern,men då ska vi upp.
Har fullt upp med att byta allt som måste bytas innan Anderstorp,
Allt kom på en gång för mig här..=DYYYYYYYYYYRT hehehehe
Men vi hör av oss när det är dags,,,
Ingen här som ska till Anderstorp den 27/6 då?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024