Jag hade ju ett par mjuka sidoväskor på förra året. Enkelt att ta av iofs, men de såg ju inte coola utJag vill ha nån liknande väsklösning. Kanske lite större väskor.
Hur resonerar du angående väskvalet? mjuka och hårda väskor
diskuteras ju ofta med sina för eller nackdelar.
Häng 11 liters vattentäta cykelväskor på motorskyddsbågarna och lägg i grejor du behöver komma åt snabbt ex regnställ och kaffetermos. Skitpraktiskt och skyddar benen ifrån regn och fartvind.
Koppla in 12 volts uttag till telefon, GPS, MP3 mm.
Lyktskydd!
Funderar iofs på att göra en innerväska i något lite starkare tyg/väv-material så man kan han greppa med sig väskinnehållet ifall man vill det under resan.
Fan vilka priser dom hade för att vara begagnade prylar.
En sån pjäxbag har jag haft i många år till mina pjäxor. Håller fortfarande efter 13 år tror jag
JuppHa ha ha ha nä men var det du som ägde Transalpen som var inne på besiktning!
Skall kolla lite senare. Har en svart sådan från Granit (tror jag det var).Passar inte bagen man hade i lumpen? Har ju kopierats nåt kopiöst.
Bra, dyr, passar stuket och du finner den längst ner på sidan:
Alla lyktskydd jag sett ser ganska fula ut.... Dessutom är de löjligt dyra.
För några dagar sen så skulle jag ut och ta en liten tur, men låter hojen stå utanför garaget på tomgång en stund. Noterar då att den pinkar in sitt revir. Hhhhrrrmm...
Kylarvätska som droppar ned....
Har bara goda referenser av dem, men i detta fall så har de ej saken i fråga och den skall beställas av Honda själv.Bäste MC- broder. Du skall vända dig till davidsilverspares.co.uk i England. Bli inte förvånad om de halverar det priset åt dig. De kan kinka om din hoj är nyare än tio år gammal, men om du kommer med hondas artikelnummer så är det inte säkert att de kollar.
Då så, då är den hemma då... Vattenpumpen
Den skickades som en ihopmonterad enhet. Så jag kommer nog inte ens öppna den innan montering.
2711:-
Sen så jag måste faktiskt ge lite positiv feedback till Honda City.
-Dels var de billigast, även jämfört med alla de vanliga OEM-försäljarna ute i Europa.
-Dels var de snabba. Hade nog inte fått den snabbare utifrån Europa. Europaordrar brukar ta 1 vecka+.
Några dagar till Sverige + 1 vecka i postens system.
-Samt att de var ganska trevliga på Honda City.
Och då skall ni ha i åtanke att jag handlar oftast hellre från Europa än från svenska handlare.
Så att jag är nöjd, är det stort
DS med frakt var dyrare, men utan frakt var de lite billigare. Sen var det ingen "vanlig" del heller. Honda äkta OEM-delar är nog prissatta ganska lika i hela Europa.Jag har alltid fått bra service hos Honda City. Att de lyckades slå David Silver på reervdelspris låter dock skumt. Frågan är om inte DS har fått order från Honda Europa, att svenskar skall ha en annan prislista än britter.
DS med frakt var dyrare, men utan frakt var de lite billigare. Sen var det ingen "vanlig" del heller. Honda äkta OEM-delar är nog prissatta ganska lika i hela Europa.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|