Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Behöver du något som jag har över är det bara hojta till. Börjar ju bli lite prylar som bytts nuBra jobbat, kör på med projektet för jag följer det med spänning, när jag har en likadan hoj själv.
Båda finns på E-bay.var fick du tag på dom vita fram blinkerserna och baklampan + vad kostade dom?
Det är lite grann det jag räknar med, hoppas dock motbevisa mig själv.De kastar ljuset ganska bra uppskattningsvis 15 meter men troligen inte längre. Har du bra ljus då så kan du vara nöjd, förutsatt att priset är OK. Då får du gärna dela med dig om var du köpt dem.
Släng upp ett par bilder på ljusbilden på natten, jag är arbetsskadad och nyfiken
Det var en redig hjälmbelysning.Jag har liknande lampor, fast med mindre hus/vikt och har använt dom på huvudet som hjälmlampor.
Rätt koncentrerad ljusbild och rätt bra ljus.
Fanns längre bak i tråden.Intressant bygge. Jag skall själv skaffa en äventyrshoj framöver.
Men jag har en fråga på den militärgröna färgen, har du färgkod eller liknande
så man kan få tag i ungefär samma färgnyans?
En Garmin 1490T. Helt ok men har inte fått till det med att lägga in rutter via datorn i den ännu. Lägga in nya waypoints i datorn är inga problem och sen skapa rutter i gps:en. Men den vill inte spara rutterna från datorn. Hhmm.... Får nog ta och läsa manualen snart.det börjar ta sig
Vad blev det för gps? är lite intresserad av att se väskan monterad, söker väskor nu som kommer bli misshandlade classe lådorna verkar intressanta
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|