Då har Ims tanken, Touratech hasplåten och 45bakdrevet äntligen kommit
Tänkte byta olja och kolla ventilspelet när jag har tanken borta. Är det någon som har en bra länk till någon guide för kontroll av ventilspelet på Xrén?
Var köpte du tankeno va gav du för den?
Var ut i garaget och provade tanken. Kändes kanon smidig och vilket knägrepp man fick. Inte utan att man längtade efter motardhjul och lite lek på Rörberg. :mrgreen:
QUOTE]
Syns att det finns nån i familjen som vet vad som ska prioriteras, det är ju lådan som är grejen
Innehållet är bara till för att se till att kartongen inte trycks ihop under transporten! Tar väl ca 30 sekunder från att man kommer hem med en sån låda innan den är tömd på grejer och full av ungar
Mvh
Micke
Jossa ska du köra Paris dakar? Stoor tank tankte jag på.. Jag har nog en likadan tank ims?? eller vad det nu är? Som ligger och sammlar damm ..Jag har uppsjöar med xr stuff så ni vet.
Som ligger och sammlar damm ..Jag har uppsjöar med xr stuff så ni vet.
Du råkar inte ha en bakskärm som ligger o samlar damm och som du vill skiljas ifrån...?
Är spekulant på den isåfall!
Likaså om du nu skulle råka ha en kopplingswire för mkt i garaget så kan jag handla den med!
(finns tydligen inget annat än orginal att tillgå och den var löjligt dyr)
Ska fanimig beställa i helgen, om fassan tillåter, haha! Blev ju riktigt bra pris tillslut, tycker jag!jorå nog lär jag ha en kopplingvire 50 mil gammal! och bakskärm vet ej jag har iaf den fula org underdelen. sidovingar kan tänkas+ ska kolla i Lockners och min gemensamma hög..
Nu Äntligen kom krökarna till xr 650 . Tog ju flera veckor
http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&products_id=4967
Nu Äntligen kom krökarna till xr 650 . Tog ju flera veckor
http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&products_id=4967
Jag tror jag har en bättre beg. kopplingsvajer liggandes om det skulle kunna va' nåt.
jorå nog lär jag ha en kopplingvire 50 mil gammal! och bakskärm vet ej jag har iaf den fula org underdelen. sidovingar kan tänkas+ ska kolla i Lockners och min gemensamma hög..[/QOUTE]
Ni har PM grabbar...
Jag som inte vill att hojen ska låta så mycket, är det värt att byta krökarna bara och sätta på en Tm40 eller fcr41?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|