Jotnt
Ny medlem
Mums ser gott ut
Hej alla XR vänner .
Nu tänkte jag tyvärr svika tråden som jag startade för snart 2 år sedan. Det har varit många bra och intressanta diskussioner i tråden. Nu tänker jag i alla fall sälja min fina XR. Det börjar bli lite trångt i garaget.
När XR:n är såld, så kommer det säkert att finnas lite XR-godis kvar. Jag hör av mig när det är dags att sälja delarna som är kvar.
Tack för hojen, Rogers hoj har nu flyttat till Göteborg, håller på att montera på alla extra prylar, tog nog allt utom stötarna, den ser grym ut. ser fram emot torr asfalt.
ska nu plöja denna tråd efter info gällande denna grymma hoj, bra hoj till lite pengar.
Fan att man nyss slängt ut massa pengar på hojjenKul att du är nöjd med hojen
Jag har faktiskt kvar gaffelben och stötdämpare ombyggda till motard av Springzz.
Se annons: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=37991
Fan att man nyss slängt ut massa pengar på hojjen
Jag vill ha bättre fjädring
Haha, ja, men har inte råd detta året, csn betalar för dåligtJa, du vet var den finns ;-)
På första årsmodellerna var det en bussning, eller liknande, vid kopplingen som gav upp efter ett tag. Men det bör vara bytt.Är det nån skillnad på dom olika årsmodellerna? Någon barnsjukdom som åtgärdades eller liknande?
Ahh, ok. Låter bra det. LC4 har jag aldrig gillat så det är inte ens något alternativ.På första årsmodellerna var det en bussning, eller liknande, vid kopplingen som gav upp efter ett tag. Men det bör vara bytt.
Skulle man vara osäker kollar man det på en kvart.
Bara att köpa, riktigt skön hoj. Går minst lika bra som Ktm 625..
http://www.xr650r.us/Någon som vet om det finns någon bra ventiljustering guide till hojen ?
Min kunskap gällande motorer e begränsad, ungdomens mekande, moped/ topp renovering
av en ford och senaste projektet 09 var riva en båtmotor,Så lite hjälp hur man gör skulle vara gott.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|